• I let my walls come down, for you.
    I warned you that I was dangerous.
    But you promised me, no matter what, to stand by me every day of your life.
    "Your soulmate 'till I die." You said.
    Then you were gone.
    I searched for you everywhere.
    I never found you again.
    You lied.
    Now, I'm a wreck and my life goes on.
    Days, months, years, centuries.



    Sleepless things.

    Het verhaal gaat over Haley Cannes Lavendria, ook wel Halles genoemd. Ze is 17 jaar, al eeuwen lang. Ze eet, drinkt en bezuipt haar zoals iedere tiener, maar dit voldoet niet aan haar behoeftes. Er is maar één ding dat haar in leven houdt, bloed.
    Exact 100 jaar geleden had ze haar geheim blootgelegd aan dat ene meisje/jongen. Ze hield van haar/hem, ze/hij was haar soulmate. Zij/Hij bracht betekenis aan Haley haar leven, aan haar bestaan. Alleen was zij/hij niet als Haley, zij/hij was sterfelijk en dus niet voor altijd. Op een dag verdween ze/hij, zomaar. Haley bleef alleen achter, gebroken.
    Ze moest verder zonder haar/hem. Wat brengt de toekomst?


    Rollen:
    . Vampier die wraak wilt nemen op Haley.
    # Echoes: Emma
    . Soulmate die verdwenen is, getransformeerd is en in de ban is van de wraakzuchtige vampier.
    # Eurydice: Stacey
    . 2x Klasgenoten die Haley mogen & later getransformeerd worden.
    # Dumbledore: Mitchell
    # xMagnifique: Chloë

    . 1 Klasgenoot die heel achterdochtig is.
    #

    Info:
    . Rol:
    . Voornaam:
    . Achternaam:
    . Volledige naam:
    . Leeftijd:
    . Uiterlijk + Foto:
    . Karakter:
    . Familie situatie:
    . Gave (Enkel voor de vampiers en de vampiers in wording):
    . Extra's:


    De beste, niet de eerste.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 21:52 ]


    Forlife.



    . Voornaam: Chloë
    . Achternaam: Rodriquez
    . Volledige naam: Chloë Annabella Rodriquez
    . Leeftijd: 17 jaar
    . Uiterlijk + Foto: Chloë is een echte spaanse schone. Haar uiterlijk heeft ze geerfd van haar spaanse vader en ze is er erg trots op. Haar lange bruine haren hangen vaak los, maar een slordige knot of vlecht misstaat haar ook niet. Haar blauwe ogen staan altijd vrolijk. Chloë haar lengte is normaal, maar ze heeft vaak problemen met haar gewicht. Haar kledingstijl is modieus en meisjes achtig.


    . Karakter: Chloë is een echte schat van een meid. Met je problemen kun je altijd naar haar toekomen, maar ze is erg verlegen. Ze zou nooit zomaar op iemand afstappen en een praatje mee beginnen. Haar echte vriendelijke kant kennen alleen haar vriendinnen en ouders en je moet haar vertrouwen winnen voordat ze ook zo met een vreemde omgaat. Een probleem van Chloë is dat ze mensen te snel vertrouwd.
    . Familie situatie: Chloë woont samen met haar vader, moeder en tweeling zusjes in een huis niet ver weg van school. Bijna elk weekend is er familie over de vloer en een spaans feest bij de familie Rodriquez is altijd gezellig.
    . Gave (Enkel voor de vampiers en de vampiers in wording): Mensen manipuleren en dingen laten doen.
    . Extra's: Chloë heeft een klein talent voor zingen en doet dit dan ook bijna altijd.

    Zou je willen melden als er iets bij moet of zo? ^^
    En als je verhaal online staat? Ga echt wel lezen!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 16:56 ]


    Love, Live, Laugh


    . Voornaam: Roberto
    . Achternaam: Tayler
    . Volledige naam: Roberto Julius Tayler
    . Leeftijd: 18
    . Uiterlijk + Foto:


    . Karakter: Roberto is erg stil en mysterieus. Hij is nieuwschierig naar dingen waar die niks van weet en heeft een andere kijk op het leven dan de meeste.
    . Familie situatie:Hij woont samen met zijn vader; Djef, zijn oudere broer Nate en jongere broertje Jake.
    . Gave (Enkel voor de vampiers en de vampiers in wording): mind-reading
    . Extra's: Roberto speelt graag gitaar.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 17:05 ]


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    Ik wist niet of het perse een meisje moest zijn?


    Maakt niet uit, meisje / jongen ;D


    Forlife.

    Oh het is trouwens voor klasgenoot die Hayley mag :'D


    We're all mad here.

    . Rol: Soulmate

    . Voornaam: Daniel

    . Achternaam: Gryfter

    . Volledige naam: Daniel James Gryfter.

    . Leeftijd: 18

    . Uiterlijk + Foto: foto. Daniel heeft bruin haar en groene ogen. Hij is vrij lang 1.89 en goed gebouwd. De meeste meisjes vinden Daniel het eerst leuk om zijn uiterlijk wat hij zelf behoorlijk vervelend vind.

    . Karakter: Daniel is spontaan en behoorlijk musicaal. Hij kan opvliegend zijn maar is tegelijkertijd ook lief. Hij is avontuurlijk aangelegt. Verder is hij gek op sport. Een nadeel is dat hij soms nogal naíf kan zijn. Verder is Daniel gek op fotografie. Hij heeft altijd wel een camera bij zich.

    . Familie situatie: Daniel kan het niet zo goed vinden met zijn vader. Met zijn moeder kon hij het wel heel goed vinden maar die overleed een jaar geleden. Toen dat gebeurde is hij uit huis gegaan omdat hij niet meer tegen zijn vader's gedrag kon, die wilde dat hij precies zoald hij zou worden.

    . Gave (Enkel voor de vampiers en de vampiers in wording): Daniel kan de tijd bepalen. Als er iets ergs gebeurd is kan hij de tijd terug draaien zodat je het over kan doen.

    . Extra's: Daniel speelt piano gitaar en drum.

    Thanks, guys!
    Ik heb alleen nog rollen nodig want anders kan ik niet voort ;D


    Forlife.

    Anders als het nog niet genoeg is, vul ik nog een rol na school in ofzo ^^

    Oq faal xD, p.s Chloë is trouwens de klasgenoot die Haley mag ^^

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 7:43 ]


    Love, Live, Laugh

    . Rol: Vampier die wraak wilt nemen
    . Voornaam: Vanessa
    . Achternaam: Laurens
    . Volledige naam: Vanessa Samantha Laurens
    . Leeftijd: 18
    . Uiterlijk + Foto: Vanessa heeft lang lichtbruin haar met wat donkere highlightes erdoorheen. Het zit vaak warrig om haar gezicht of in een losse paardenstaart. Haar blauwe ogen staan vaak vriendelijk, maar kunnen ook een duivelse glans erin hebben. Ze heeft een mooi figuur en weet alle jongens om haar vinger te winden met haar uiterlijk.


    . Karakter: Vanessa is een meisje die er van de buitenkant aardig en lief uitziet, maar vanbinnen een beetje kwaadaardig is. Als ze je wilt gebruiken is ze lief tegen je, maar ze weet altijd vriendinnen tegen elkaar uit te spelen. Ook kan ze opeens met je vriendje zoenen of je helemaal onpopulair maken. Maar een paar mensen weten echt wat er in Vanessa omgaat en dat ze wel een aardige meid kan zijn. Alleen die mensen zijn bijna allemaal dood, omdat Vanessa niet wilt dat iemand haar van een andere kant ziet dan hoe ze zich voordoet.
    . Familie situatie: Vanessa woont alleen, en dat vind ze prima. Geen gezeur van ouders of huisgenoten, ze kan doen wat ze wilt. Soms mist ze het wel, alleen zijn, maar dan denkt ze weer aan alles wat ze wilt en gaat dat gevoel weer weg. Vanessa heeft wel een huisdier, een slang, genaamd Killer.
    . Gave (Enkel voor de vampiers en de vampiers in wording): Vanessa kan al je gevoelens manipuleren. Zoals kwaad, aardig, verdrietig, alles. Deze gave is erg handig als ze iemand iets wilt laten doen tegen iemand.
    . Extra's: Vanessa heeft een motor waar ze altijd op rijdt.

    Als er meer bij moet of iets moet veranderen, ga je gang ^^

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 18:23 ]


    Love, Live, Laugh

    Ik wil ook wel een rol,maar ik ben nu op zijn gsm online dus ik kan nu niet invullen. Dat zal iets voor vanavond zijn. En zou ik er meerdere mogen invullen? x


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Echoes schreef:
    Ik wil ook wel een rol,maar ik ben nu op zijn gsm online dus ik kan nu niet invullen. Dat zal iets voor vanavond zijn. En zou ik er meerdere mogen invullen? x

    Sure, hoe meer hoe beter. ;D


    Forlife.

    . Rol: Soulmate die verdwenen is, getransformeerd is en in de ban is van de wraakzuchtige vampier.
    . Voornaam: Melody
    . Achternaam: Clark
    . Volledige naam: Melody Rebecca Clark
    . Leeftijd: 16
    . Uiterlijk + Foto: Melody is heel mode bewust en draagt alles wat in de mode is.. het liefste draagt ze een grijze skinny broek, zwart/grijze sneakers, eenm witte blouse, een grijze giletje en een grijz hoedje.. ze heeft lang blond haar, dat gekruld is.. ze is ook slank en heeft een beetje gebruin lichaam
    . Karakter: Melody kan heel hyper zijn en is bijna nooit rustig.. ze hield het liefste slaapfeestjes met haar vrienden. je moet haar niet boos krijgen want dan is ze niet te houden.. ze is al heel vaak de les uitgestuurd omdat ze niet oplette in de les of omdat ze gewoon zat te klieren.. Melody kan ook heel aardig zijn als je haar eenmaal kent. als je haar vijand bent kom dan niet te dicht in de buurt..
    . Familie situatie: thuis gaat alles goed.. ze kan goed omgaan met haar grote broer die haar altijd uit de brand helpt via msn.. ze is een tijdje geleden haar Tweeling broer kwijt geraakt toen ze veranderd werd. ze hoopt hem ooit weer te zien.
    . Gave (Enkel voor de vampiers en de vampiers in wording): mensen laten doen wat zij wilt dat ze doen.. ze kan ze behoorlijk goed manupileren
    . Extra's:ze heeft al een aantal kampioenschappen achter haar naam staan met Springen (ze heeft een eigen paard genaamd Nendy van 6).. ze zingt ook heel goed en zingt regelmatig op feestjes.. ze draagt het liefste zwarte skater kleding en rokjes.. ook heeft ze een sneaker collectie

    . Rol: 1x Klasgenoten die Haley mogen & later getransformeerd worden.
    . Voornaam: Emmett
    . Achternaam: Clark
    . Volledige naam: Emmett Dave Clark
    . Leeftijd: 16
    . Uiterlijk + Foto: Emmett is een enorme spierbundel. hij draagt vaak kleding waarin hij kan boksen of andere sporten doen
    . Karakter: hij is een grote knuffelbeer, maar als hij geïrriteerd word kun je beter uitkijken.. hij speelt graag games. hij laat nooit zijn andere kant zien. meestal zie je alleen zijn harde kant..
    . Familie situatie: hij was heel gelukkig samen met zijn ouders oudere broer en tweeling zusje tot hij toen hij terug kwam van de disco werd beetgenomen en meegesleurd werd naar het bos en gebeten werd tot vampier.. ze hebben toen de roddel verspreid waarbij hij dood zou gegaan zijn door een beer
    . Gave (Enkel voor de vampiers en de vampiers in wording): brute kracht
    . Extra's: hij mist zijn zusje ontzettend en hoopt dat hij haar snel terug kan zien.. hij kent Hadley al een tijdje..

    issie een beetje goed?? ik wil wel wat dingen veranderen als er iets niet goed is.. zou je willen zeggen via pbtje als ik in het verhaal zit??

    veranderd:Y) issie nog goed??

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 19:44 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    was het een meisje?? die Soulmate.. oeps niet gelezen:X:X:X

    oww nu is het een jongen.. maar bij je verhaal staat een meisje..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Rol: Klasgenoot die Haley
    Voornaam: Mitchell
    Achternaam: Savarin
    Volledige naam: Mitchell Cameron Savarin
    Leeftijd: Zeventien
    Uiterlijk:


    Mitchell is één van die jongens die er vrijwel altijd goed uit ziet. Zijn haren zitten altijd even wild, maar altijd net op z'n plek. Ze zijn nooit vettig en altijd net zo bruin als de dag ervoor. Zijn warrige haar geeft hem een extra nonchalante uitstraling, net het toppunt die hij met zijn karakter en vage loopje nog niet had bereikt. Hij heeft heerlijke, opvallende, bruine ogen. Zijn wenkbrouwen zijn ietwat dik en donker van kleur, maar niet op een storende manier. Hij heeft een egale huid die niet bleek, niet getint is. Hij is een van de langere jongens, maar niet erg gespierd gebouwd. Hij valt meer te vergelijken met een plank, zo slank is hij. Zijn kleding stijl is stoer, sportief en tegelijk ook redelijk netjes.
    Karakter: Mitchell is de vrolijke, aardige en gestoorde jongen. Vaak prettig gestoord, maar vaak is hij zo overdreven druk dat men zich aan hem begint te ergeren. Hij is niet de allerslimste, maar dom is hij zeker niet. Hij is degene die gemakkelijk duivelse plannetjes weet te bedenken en ze prachtig uit kan voeren. Mitchell is een sjansbal. Hij weet precies hoe hij meisjes in de kan pakken, hoe ze ook zijn. Jongens willen daarom met hem bevriend zijn, hij is een voorbeeld.
    Familie situatie: Mitchell woont samen met zijn vader Niall Savarin in een rijtjeshuis. Lang geleden zijn zijn ouders gescheiden en vandaar heeft Mitchell geen broertjes of zusjes. Hij vindt het allemaal wel prima zo. Hij heeft een ontzettende goede band met zijn vader. Ze lachen samen, zijn samen boos op elkaar, ze sporten samen en ze gamen samen.
    Extra's: Mitchell is al ontzettend lang verliefd op Caroline Port.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MissRathbone schreef:
    was het een meisje?? die Soulmate.. oeps niet gelezen:X:X:X

    oww nu is het een jongen.. maar bij je verhaal staat een meisje..

    Maakt niet uit. Het liefst een meisje, maar als de jongen echt goed is, gebruik ik een jongen ;D


    Forlife.

    Onevoice schreef:
    (...)
    Maakt niet uit. Het liefst een meisje, maar als de jongen echt goed is, gebruik ik een jongen ;D


    wat vind je van die van mij?? beetje goed???


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky