• GAAT NIET DOOR!

    Welk Verhaal;allebei x3
    Rol;BF hoofdrol
    Plaatje:http://media.photobucket.com/image/scene%20girl/scenequeenbby/scene%20girls/l_9e0f98743bfa516359e645018e3f8851.jpg?o=1760
    Tekst [Min7Regels!];Hi lieffies <3 Myn naam is Raquel en loop al 17 jaar gek te doen op deze minni Aardbol ^^ Ik doe lekker waar ik zin in heb en als jy me dan stom gaat aanstaren heb ik daar totale schyt aan x] Shoppen doe ik veel te vaak,vandaar dat ik nooit geld heb -.- Ook maak ik graag foto's met me vriendinnen en ben ik verslaafd aan ice-cream ! Dat spul is echt goddelyk like; OMG ! Mensen die mij voor van alles uitmaken zyn zielig en zullen nooit iets beryken in hun zielige leventjes [a] Verder denk ik niet zo veel na over het leven. Gewoon nu lol maken en dan zie je later wel waar je strand ;] Zo dit is wel zo'n beetje wat ik kwyt wil. Byee peepsz <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Verhaal 1 =D

    BF hoofdrol

    http://lh4.ggpht.com/bauer0024/Rlyvjx5YXyI/AAAAAAAADo4/sQSOg3Nlkus/s800/jessica-alba-1280x960-17934.jpg

    Hallo ik ben Lisa en ben 17 jaar, Ik hou van sport vooral voetbal en heb een hekel aan shoppen, jah hoe raar het ook klinkt, maar meestal word gewoon gedwongen door men bf om mee te gaan. Verder heb ik een hekel aan vissen, en aan donkere ruimtes. behalve als ik uitga, dan geeft het niet als het ietsje donker is ^^

    :O Ik niet rol in verhaal 2 gekreeg heb? >.< Ik wou BF hoofdrol 1 :S


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Welk Verhaal; verhaal 1

    Rol; Meisje die meedoet aan talentanjacht

    Plaatje: http://img79.imageshack.us/img79/6623/brittany68aj.jpg

    Tekst [Min7Regels!];

    heyy <3

    ik ben Camilla,en ben 16[mag je veranderen]jaar en ik wil graag meedoen aan een talentenjacht. ze vinden dat ik goed kan zingen [als het goed is] en daarom wil ik ook heel graag meedoen, misschien kn ik er ng iets mee bereiken!

    Love
    &&
    Hugs
    Camilla

    w8 ff lief ^^

    BF hoofdrol 1 in verhaal 2 is dat maybe ook de vriendin van iemand or something? =D



    Welk Verhaal;
    Beidee =D Ik lieft ze namelyk allebei
    Rol;
    BF hoofdrol 1 in verhaal 2 en Vriendin Andreas in 1 =D
    Plaatje:
    Kyk maar in myn FB
    Tekst [Min7Regels!];
    Listen up Bitch!

    Yeah, Here I Am

    Rose is de naam van deze chicka! 16 Jaar jong is ze nu. Hobby's heeft ze niet en die wil ze ook niet. Döh, want wat heb je nou aan hobby's? Ze kan best een bitch zyn maar natuurlyk ook héééél erg aardig. En dat aardig en lief, is ze vooral tegen haar vrienden en vriendinnen.Ze heeft 1 oudere broer, Ismaïl, 18 jaar. Maar die boeit natuurlyk niet! Meer heeft deze chicka niet te zeggen. So Byeee!

    XxX Rose


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Kidz, ik geef jullie gewon de rol waar ikjullie het beste bij vind passen ^^

    Oke dan && Schatz, Je bent vast blyven zitten in myn oude naam: DamnRose, Ik ben namelyk al een hele tyd PersianRose xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jaah sorry ik vergeet dat altijd >,<

    x] Ik verander hem misschien ooit nog wel terug naar DamnRose ;) :P xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ike willen!! info komt zo


    Dunno ><

    Welk Verhaal;
    2de
    Rol;
    vriendin Adreas
    Plaatje:
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Tekst [Min7Regels!];
    Hoii,,Hoii. Ik ben Elle, en huppel al17 jaartjes op deze aardbol rond, en heb het hier ontsettend naar me zin:D ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes heel erg, e kan nie zonder hun. Ik ben heel lief, spontan, Hypperachtief, niet snel op me mondje gevallen. en heb zo mijn ego kanten:P Ik lie ook mijn gitaar, als ik dat bespeel word ik rustig, meestal zing ik er ook bij. Oja,, ik had afgesproken met me schattje,
    XxBye


    Dunno ><

    Yeah Danke lief <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    coole verhaaltjes^^.


    Gustav<33333 KimxGustav = KimxGeorg en KimxBill

    Nu ik jou vraag stel wil Anneliesjuu (H)
    Krygen de BF's van de hoofdrol in verhaal 2 Maybe met iemand? (A):D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3