• Mijn zus heeft een eigen laptop, mijn moeder heeft een eigen laptop, mijn vader heeft een eigen laptop en ik heb er geen.

    Op de laptop van mijn zus mag ik helemaal niet (ookal zit ik er af entoe stiekem op).
    Op de laptop van mijn moeder mag ik alleen bezig voor school, en dan moet ze we thuis zijn om de laptop op te starten.
    Op de laptop van mijn vader mag ik af en toe maar die heeft hij ook nodig voor zijn werk, en die neemt hij mee naar zijn werk. en hij werkt 5 dagen per week van 7.00 tot 18.00.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Dat is lullig ja, daarom laat ik mijn zusje ook altijd op mn laptop :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is lullig ja, daarom laat ik mijn zusje ook altijd op mn laptop :P


    :p ik wou dat mijn zus is een keer aardig tegen mij deed.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Stiekem heb ik 2 laptops en een computer.:X

    Maar mijn vader kan ze ook goedkoop krijgen via ze werk (50 euro per computer), dusja.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Nou. Poor you.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik zou zeggen spaar voor een laptop ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ah, dat vind ik wel jammer. Vraag anders eens of je er ook een mag of spaar zelf? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Misschien moet je gaan sparen voor je eigenlijk laptop?


    Kijk niet verder dan morgen.

    Sparen voor je eigen laptop/voor je verjaardag vragen misschien?


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik heb één laptop en daarvoor heb ik en mijn vader gespaard.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Tja,best logisch dat je er niet te veel op mag als ik het zo hoor. Koop er zelf een?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    koop er zelf een? xD ik zou mijn broertje ook niet op mijn laptop laten hoor, al heb ik die niet maar oke

    Er is maar één oplossing; sparen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik krijg er 1 als ik 18 ben.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb gespaard, voelt ook fijner om een laptop te kopen, als je weet dat hij echt van jezelf is, en niet met het geld van je ouders : )


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Desktops>Laptops

    Terwijl zij allemaal hitte problemen, verouderde en verzwakte hardware en slechte speakers hebben, heb jij dat niet. Desktop masterrace.