Aan alle mensen die ik ken een smsje versturen dat ik van ze hou. Mijn ouders voor de laatste keer knuffelen, sorry zeggen tegen mijn broer en op een rustig plekje gaan liggen en hopelijk pijnloos sterven met mijn Ipod in mijn oren.
Jacker schreef: Aan alle mensen die ik ken een smsje versturen dat ik van ze hou. Mijn ouders voor de laatste keer knuffel, sorry zeggen tegen mijn broer en op een rustig plekje gaan liggen en hopelijk pijnloos sterven mijn mijn Ipod in mijn oren.
Zoiets, klinkt perfect. Hoewel, mijn ouders knuffelen laat ik dan even zitten.
6 subwoofers kopen en keihard hardcore draaien in mn kamer zodat alle buren 3 dagen later nog steeds last hebben van een dreun in hun hoofd en me altijd zullen herinneren
Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.
Ik zou tegen iedereen zeggen dat ik van ze hou. Mijn ouders een knuffel geven en tegen mijn zus zeggen dat mijn kleren krijgt. Dan neem ik een kijkje op mijn bucket list en die ga ik af en kijk wat ik in die laatste paar uur nog kan doen. Dan ga het meeste van die lijst nog doen. En dan vraag ik mijn zus de rest van de lijst te doen als ik er niet meer ben.
BlackHell schreef:
heel die 12 uur muziek luisteren.
tegen iedereen zeggen dat ik van ze hou.
mijn bff plat knuppffelen
en dingen doen die ik normaal niet zou doen ;]
bedankt dat ik voordat jij doodgaat nog even geknuppffeld word -.-'
It is better to reign in hell than to serve in heaven.