• Vannacht tegen twee uur ofzo.
    Ik sliep maar schrok echt heel erg wakker want ik hoorde naast me bed ineens iets keihard vallen. Het hoorde net alsof er allemaal papier rond fladderde en een boek op de grond viel ofzo. Echt een klap. Dus ik zit recht op mijn bed helemaal geschrokken. Ik doe mijn lamp aan om te kijken wat er gevallen was, maar er was niks gevallen. Nergens lag wat op de grond o.o
    Ik vond dat toch echt wel weird. Ook eens zoiets meegemaakt?


    Sometimes it's best not to care.

    Bij mij is ook wel eens het brandalarm zonder reden om vijf uur 's ochtends afgegaan, dat was echt vet eng :3


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    In je droom waarschijnlijk. Ja heb ik ook wel eens gehad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vaag..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    misschien was het een slaapstuip?

    ik hoorde wel eens heel hard een mobiel afgaan, werd ik wakker om 3 uur 's nachts. maar het was niet bij ons thuis, en buiten kan het ook niet zijn want ik heb een luik voor mijn raam waardoor je geen geluid kan horen.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    een keer staarde ik voor me uit. Een tijde, kwam een man op me aflopen! Ik deed mijn ogen dicht en weer open. Toen was ie foetsiee.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Wel eens gehad :3 das normaal heeft iets met de slaap te maken weet niet meer hoe dat heet. Maar iedereen krijg dat eens een keer in zijn leven :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik hoorde een keer iets miauwen ofzo toen ik wilde slapen. Ik vond het dood eng. Toen ging ik naar beneden en een minuut later weer naar boven en toen was het weg. Ik heb ook ooit een man zien staan in mijn kamer, toen kwam mijn vader erbij was die weg. Dat was echt eng.

    Heb wel iets meegemaakt leek et alsof ik een klap kreeg ofzow.
    dan slaap ik net niet net wel.. en BAM dan schrik ik me dood o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    misschien kwam het vanaf buiten?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    w00t,.. creepy O.o
    het enig waar ik s'avonds van schrik is dat mijn kat (boeh zo heet die kat) in 1x boven op me springt ;']


    Only those who listen can hear

    Dat zal je gedroomd hebben.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Fellatio schreef:
    Heb wel iets meegemaakt leek et alsof ik een klap kreeg ofzow.
    dan slaap ik net niet net wel.. en BAM dan schrik ik me dood o-O


    Dat is het in slaap vallen zelf, doordat je je er ineen bewust van wordt schrik je en krijg je dat gevoel. Omdat je eigenlijk letterlijk in slaap valt ook.

    [Ik heb het ook heel vaak.]

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 23:08 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Misschien een knal buiten ofzo? ö


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Sadistic schreef:
    (...)

    Dat is het in slaap vallen zelf, doordat je je er ineen bewust van wordt schrik je en krijg je dat gevoel. Omdat je eigenlijk letterlijk in slaap valt ook.

    [Ik heb het ook heel vaak.]


    Omg das gwn kut en ik schrik me dan gwn dood :O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb dat al heel vaak gehad in mijn kamer, dat het lijkt alsof er een bak met papieren omvalt. Maar er ligt nooit iets.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg