• Vannacht tegen twee uur ofzo.
    Ik sliep maar schrok echt heel erg wakker want ik hoorde naast me bed ineens iets keihard vallen. Het hoorde net alsof er allemaal papier rond fladderde en een boek op de grond viel ofzo. Echt een klap. Dus ik zit recht op mijn bed helemaal geschrokken. Ik doe mijn lamp aan om te kijken wat er gevallen was, maar er was niks gevallen. Nergens lag wat op de grond o.o
    Ik vond dat toch echt wel weird. Ook eens zoiets meegemaakt?


    Sometimes it's best not to care.

    Nog nooit meegemaakt.

    misschien was het je droom?

    nope maar wel freaky 0.o


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik zou niet meer kunnen slapen 0.o
    Ik was een keer in slaap gevallen met mijn Ipod en schrok wakker toen er een heel hard liedje op kwam x]

    Elastic schreef:
    Nog nooit meegemaakt.

    misschien was het je droom?

    Neee want ik schrok pas wakker nadat ik een klap hoorde. En ik droomde wel op dat moment, maar niet over iets dat ging vallen. Ik droomde over mijn klas dat we dom aan het doen waren ofzo iets x) En toen ineens was mijn droom weg en zat ik recht op in bed, geschrokken.


    Sometimes it's best not to care.

    Ja, laatst vielen AL mijn posters van de muur af , tegelijkertijd. En ik hoorde ook een superharde klap op de grond, maar er lagen alleen posters, en het leek net alsof er iets zwaars viel.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Misschien heb je wel heel erg realistisch gedroomd of zo?
    En dat is wel eng, idd.
    Ik heb wel heel vaak dat ik midden in de nacht zomaar ineens wakker wordt, onverklaarbaar. Soms uit een nachtmerrie, maar soms ook gewoon zomaar. Maar niet hetzelfde als wat jij hebt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Paradox schreef:
    (...)
    Neee want ik schrok pas wakker nadat ik een klap hoorde. En ik droomde wel op dat moment, maar niet over iets dat ging vallen. Ik droomde over mijn klas dat we dom aan het doen waren ofzo iets x) En toen ineens was mijn droom weg en zat ik recht op in bed, geschrokken.


    Oh, wel weird ja.

    Soundeffect schreef:
    Misschien heb je wel heel erg realistisch gedroomd of zo?
    En dat is wel eng, idd.
    Ik heb wel heel vaak dat ik midden in de nacht zomaar ineens wakker wordt, onverklaarbaar. Soms uit een nachtmerrie, maar soms ook gewoon zomaar. Maar niet hetzelfde als wat jij hebt.

    Neee mijn droom ging totaal niet over iets dat ging vallen. En toen ik wakker schrok hoorde ik zelfs nog wat papieren fladderen.. Maar er was gewoon niks.


    Sometimes it's best not to care.

    OMYJBIEBER schreef:
    Ja, laatst vielen AL mijn posters van de muur af , tegelijkertijd. En ik hoorde ook een superharde klap op de grond, maar er lagen alleen posters, en het leek net alsof er iets zwaars viel.

    ieeh, dat klinkt echt creepy. :x


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb een grote poster boven mijn bed hangen van de twilight cast...en toen ik sliep viel die dus naar beneden vlak op mijn gezicht xD
    Ik lag net te slapen en schrok dus wakker om vervolgens er achter te komen dat die plakband in mijn haar vasthing :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Paradox schreef:
    (...)
    ieeh, dat klinkt echt creepy. :x

    Ja was het ook, en het was nog 's nachts ook.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Laats was ik in mijn kamer en toen hoorde ik ineens uit de richting van een kast zo'n man zeggen:''dat is een driehoek''. Het klonk als zo'n speeltje voor kleuters, ik ging dus mijn hele kamer en die van mijn zusje doorzoeken maar kon nergens iets vinden dat zoiets zei. O.o
    Ik vraag me nu echt af waar dat nou vandaan kwam x'D


    Death is a promise, and your live is a fucking lie.

    Jep, maar geen idee hoe het kwam(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    CheesyPoofs schreef:
    Laats was ik in mijn kamer en toen hoorde ik ineens uit de richting van een kast zo'n man zeggen:''dat is een driehoek''. Het klonk als zo'n speeltje voor kleuters, ik ging dus mijn hele kamer en die van mijn zusje doorzoeken maar kon nergens iets vinden dat zoiets zei. O.o
    Ik vraag me nu echt af waar dat nou vandaan kwam x'D

    wooow o.o GHOST!


    Sometimes it's best not to care.

    xD Nee, bij ons ging het brandalarm af :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.