• Ja me beugel. Hij is er na 10 maanden of zo uit. Het was best eng eerst plaatje een spalkje of zoiets -die me nu heel erg irriteert- En daarna pakte ze een tang en daarmee kraakte ze mijn slotjes van me tanden af dat was best pijnelijk. Steeds als ze me pijn deed deed ik me mond een kein beetje dicht en dan ging die vrouw zeuren opppeeen. Ja Hallo je doet me pijn. Ik vind het eind resultaat best wel mooi geworden.
    Als jullie een foto willen plaatst ik die zo wel eventjes.

    Dus wie heeft er ook een beugel?

    Ik al lang niet meer. De vrouw zei tegen mij: Je hoort iets kraken, maar het zijn niet je tanden maar de blokjes. Pijnlijk moment...


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    bij mij deed het btw helemaal geen pijn toe ze hem eruit haalden...

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 19:31 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Mijne is er al bijna een jaar uit ;D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sweeney schreef:
    Niet meer :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ik sinds 17 augustus 2010 xd


    hellowe <3

    Sweeney schreef:
    Niet meer :'D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik heb een blokjes of plaatjes beugel, weet eigenlijk niet precies hoe je mijn beugel nou noemt, heb hem sinds 10 maart één jaar en ik geloof dat die er niet zo heel lang meer in hoeft.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Ik. :c


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dreft schreef:
    (...)
    owh fuck die moet ik overmorgen gaan ophalen


    hahaa succes ermee. Hopelijk moet jij niet elke dag -net als- mij heel mij overhoop maken om hem te vinden, en dan uiteinelijk vinden onder het bed zelf.


    <3

    Ik. (:


    your eyes are like stars in the night.

    bij mij zijn die beugels etc al jaren weg (:
    maar ik heb er nog geen enkele dag spijt van gehad (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mijne is er al bijna 3 jaar uit. Ik heb m ongeveer 2 jaar gehad.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    heb (krul)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Nooit gehad, en hoef er ook geen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    al 4 jaar vanaf. Ik vond het verwijderen echt zo meevallen. Ik was echt bang toen ze met die tang kwam, maar die beugel was er zo uit. Alleen dat lijm erafhalen was eng


    Today will be Girl's Day party with you~