Ja me beugel. Hij is er na 10 maanden of zo uit. Het was best eng eerst plaatje een spalkje of zoiets -die me nu heel erg irriteert- En daarna pakte ze een tang en daarmee kraakte ze mijn slotjes van me tanden af dat was best pijnelijk. Steeds als ze me pijn deed deed ik me mond een kein beetje dicht en dan ging die vrouw zeuren opppeeen. Ja Hallo je doet me pijn. Ik vind het eind resultaat best wel mooi geworden.
Als jullie een foto willen plaatst ik die zo wel eventjes.
Dus wie heeft er ook een beugel?
-
5 april 2011 - 14:505 april 2011 - 16:59
Ik niet, maar ik zie altijd aan de spalkjes of iemand een beugel gehad heeft. En dan zeg ik: Heb jij een beugel gehad? ;O
En dan zegt diegene: Ja hoe weet je dat?
Ja, rara. 8D
Maar het zal er vast mooi uit zien![ bericht aangepast op 5 april 2011 - 16:59 ]
"Don't look back, you're not going that way."
5 april 2011 - 17:00Momentous schreef:
Ik niet, maar ik zie altijd aan de spalkjes of iemand een beugel gehad heeft. En dan zeg ik: Heb jij een beugel gehad? ;O
En dan zegt diegene: Ja hoe weet je dat?
Ja, rara. 8D
Maar het zal er vast mooi uit zien!
het ziet er best gek uit ik mis een beugel een beetje5 april 2011 - 17:01Dreft schreef:
(...)
het ziet er best gek uit ik mis een beugel een beetje
Why? ;O
Die dingen lijken me echt onhandig met kauwgom, toffee en zoenen."Don't look back, you're not going that way."
5 april 2011 - 17:02OMYJBIEBER schreef:
Ik.
nog 2 jaar ofzeuh"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky
5 april 2011 - 17:03Momentous schreef:
(...)
Why? ;O
Die dingen lijken me echt onhandig met kauwgom, toffee en zoenen.
Kauwgom was geen probleem toffee lust ik niet en zoenen ik ben pas 12 en denk nog niet aan jongens
dus nee hij was geen probleem lol. Maar hij was gewoon zo vertrouwd zo als ik emt me tong voer me tanden ging dat ik slotjes voelde ofzo5 april 2011 - 17:285 april 2011 - 17:31xxLadiela schreef:
Zo kort? Ik liep er 4 jaar mee.,
Ja want boven was al helemaal recht allen benenden moest recht gezet worden5 april 2011 - 17:44Niet meer (:
A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.
5 april 2011 - 17:51Ik ben hem nu zo'n maand kwijt en heb nu zo'n nachtbeugel. Oh mijn god, dat is echt een ramp want elke morgen is die zoek.
<3
5 april 2011 - 17:53hortons schreef:
Ik ben hem nu zo'n maand kwijt en heb nu zo'n nachtbeugel. Oh mijn god, dat is echt een ramp want elke morgen is die zoek.
Ik heb ook zo'n verschrikkelijke nachtbeugel! 8\
Ik moet 'm 9 maanden... überlang dus.
Gelukkig blijft hij bij mij gewoon in m'n mond zitten x]5 april 2011 - 17:54hortons schreef:
Ik ben hem nu zo'n maand kwijt en heb nu zo'n nachtbeugel. Oh mijn god, dat is echt een ramp want elke morgen is die zoek.
owh fuck die moet ik overmorgen gaan ophalen5 april 2011 - 18:125 april 2011 - 19:24Ik heb nu al zo'n drieëneenhalf jaar een beugel en hij gaat er nog lang niet uit(huil) Ik kan me eigenlijk nauwelijks meer voorstellen om géén beugel te hebben. Ik heb ook zo'n operatie gehad om een tand van m'n bovenkaak naar mijn onderkaak te zetten ofzo, ingewikkeld verhaal. Echt, ik haat m'n tanden.
Remember that you're unique, just like everyone else.
5 april 2011 - 19:26ik heb een beugel hopelijk mag die van mij er voor me verjaardag uit!
A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3
5 april 2011 - 19:28