• Ja ik ben ongeveer iets langer dan een jaar geleden verhuisd van Tilburg naar Raamsdonksveer. En er zijn mij verschillen opgevallen, die je soms juist niet verwacht.

    Je zou toch denken dat je in een stad een alcohol probleem hebt? Nou niet dus, in Tilburg nergens last van. Je dronk wel eens wat onder de 16, maar hier in Raamsdonksveer zuipen sommige 13 jarige zich in coma.

    Op gebied van seks. Ja in Tilburg was niemand daar nog echt over bezig, of ze hielden het voor zich zelf. En hier, worden de meeste op hun 13e al ontmaagd. Like, wtf! Dat is gewoon normaal hier. Toen ik bezig was met K verwachte hij dat we na de 3e keer afspreken al naar bed zouden gaan. Maar dat wilde ik niet dus werd hij boos! Omdat het gewoon normaal is hier, snappen ze niet dat ik dat nog niet wil!


    Verschillen die jullie veel opvallen? O.o


    -

    Dat is gewoon een ongelukkig toeval voor je dan xD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is gewoon een ongelukkig toeval voor je dan xD

    Soms voel ik me veiliger als ik om 12 uur 's nachts naar huis fietste in Tilburg dan nu hier x]


    -

    Ik weet niet echt wat het verschil is, want ik heb nog nooit in een stad gewoont (al wordt Alphen soms wel zo genoemd ô.o).


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik woon ook gewoon in een dorp en ik merk er eigenlijk niets van. Dat verschilt gewoon heel erg per persoon.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dát is toevallig :3
    ik woon precies naast Den Bosch, en daar merk ik eigenlijk opzich niet veel verschil. Maar dat komt denk ik omdat het beide 'mijn thuis' is en dat ik het gewend ben.
    Maar een ding; Den Bosch niet onderschatten :\


    your eyes are like stars in the night.

    Ik woon juist aan de rand van de stad. En ja, daar merk ik wel zo'n heel veel gevallen..


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.