• lang verhaal,begrijp het volkomen als je geen zin hebt om alles te lezen.

    na dat hele gedoe met mijn ex,was ik opnieuw verliefd geworden op een jongen uit mijn klas. (laten we hem voor het gemaak maar J noemen). Alleen het probleem is dat J al een vriendin had (laten we haar maar A noemen) A had dus een relatie met J en was beste vrienden met M. M was soweizo een meisje die me al heel lang peste. Toch had ik geduld,negeerde M en wachte tot het uit ging tussen J en A. Dat gebeurde ook en toen ging ik een vriendschap opbouwen met J. We belden elkaar,blowden samen enzo... Maargoed ik zou juilie de detials besparen. Ik kan zeggen dat we beste vrienden waren geworden in een korte tijd. Maar vandaag gebeurde er dus dit. J en ik waren de hele tijd samen enzo en toen we pc les hadden ging hij net als altijd naast me zitten. Toen we uithadden ging ik mijn jas pakken en ging na buiten om na huis te gaan. Toen pakte twee klasgenoten me vast (K en C) en sleurde me mee na het fietsenhok. Waar J en zijn beste vriend E stonden. Toen zie K wil je met Kesha. Je zag zichtbaar dat hij twijfelde en daarom nam E hem apart. Op een gegeven moment kwamen A en M ook om hun fietsen te pakken en vroeg wat er was. Nadat K hun alles haarfijn had uitgelegd moesten ze heel hard lachen. en renden zowat na J en E. ze fluisterden wat en toen werd J heel boos op haar. M die het niet eens in de gaten had rende weer na mij toe en zie. Hij wil je niet want je hebt een lelijke kop! BAM!!!!!!!. toen heb ik me losgerukt en ben na huis gerend. toen ik na huis liep,kwam ik hem tegen met E en nog een paar andere vrienden in mijn straat. E schreeuwde door mijn straat hij wilt je wel hoowr Kesha. en toen zie J. hahahah ik zou nog niet dood met haar gevonden willen worden.

    BAM!!!!!!!! hele vriendschap kapot

    of die 'M' roept maar wat en heeft met die anderen op hem ingepraat ofzo, of de vriendschap was niet echt, denk ik dan als ik het zo lees. praat er alleen met hem over, zonder de rest, misschien dat dat helpt. sterkte!


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Ik heb zo'n gevoel dat hij dat niet 'vrijwillig' gezegd heeft, maar dat hij onder druk stond van dat groepje rare mensjes. Ga inderdaad eens met hem alleen praten, kijken of ie nog zo doet?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Praat een goed met hem. Wees eerlijk dat hij je gekwetst heeft.
    Als jullie echt zulke goeie vrienden waren dan heeft hij dit niet vrijwillig gezegd.

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 14:29 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wacht, hij J wilt niet met je dood gevonden worden ? Waarom, zijn jullie dan beste vrienden?

    Ik zou met hem praten want hier klopt heel veel niet [en ik volgde et amper nadat ze je meesleurden.. te veel letters ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Soundeffect schreef:
    Ik heb zo'n gevoel dat hij dat niet 'vrijwillig' gezegd heeft, maar dat hij onder druk stond van dat groepje rare mensjes. Ga inderdaad eens met hem alleen praten, kijken of ie nog zo doet?

    Inderdaad, want het klopt gewoon niet.


    To live would be an awfully big adventure

    Soundeffect schreef:
    Ik heb zo'n gevoel dat hij dat niet 'vrijwillig' gezegd heeft, maar dat hij onder druk stond van dat groepje rare mensjes. Ga inderdaad eens met hem alleen praten, kijken of ie nog zo doet?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.