xMariss schreef:
nouhja weejt iedereen zecht wel dat hij een lul is,, maar als ik er heel goed over na ga denken kan ik het ook wel begrijpen Niet dat hij je een hoer en shit noemt, maar wel het feit dat hij het van een kant ziet komen. Want als jij je rot voelt en je niet meer weet wat je moet doen, zou hij je moeten helpen nou dat deed hij elke keer weeer, Maar wat nou als hij zich rot voelde. Ik bedoel misschien durfde hij dat wel helemaal niet te zeggen om dathij bang was op je reactie of het zal lijken of het niet erg zou zijn vergeleken jou problemen?
Ik wil niet hard overkomen,, want ik snap heel goed dat het pijn doet, maar het misschien doet het bij hem ook wel pijn. Het feit dat hij der misschien wel niet over durfde te praten ofiets?
Echt nogmaals ik zeg dit niet om jou naar beneden te halen, want dat je een hoer bent en dik moet hij gewoon niet zeggen
Natuurlijk snap ik dat van hem, als hij zich niet prettig meer voelt samen met mij, oke, dan zouden we niet verder moeten gaan. En als hij iets had, natuurlijk praatte we daar dan ook over! En van welke kant je komt snap ik ook, en dit is raar om te zeggen, maar hij was iemand die bijna nooit ergens last van had, dat weet ik zeker. En ik had het helemaal begrepen dat hij het uit wilde maken omdat hij niet meer van me hield of die relatie meer van zijn kant zag komen, maar helaas ging het zo niet. Hij schreeuwde, schold, keek boos en trapte me met elk woord dieper de grond in. Het was alsof hij me nooit had getroost en nooit had gezegd dat hij van me hield.