• jah een vriendin van mij...
    haar dagboek lag op de grond e het lag open op een pagina (jah da's wel logisch he?) en ik las het ff want ze had eerder al gezegd dat ik eens een kijkje mocht nemen in haar dagboek. ik las dat er iets stond (ik weet het niet meer precies maar het kwam hier op neer) :
    Niels 11de verjaardag wensen zodat hij Janne (ik) niet meer leuk vind
    (Ik vind Niels dus leuk, en hij mij ook denk ik)
    en ik was dus heel kwaad op haar,
    en ik zeg het tegen mijn vriendinnen.
    ze zeiden dat ik met Niels moest doen alsof we "samen" waren ofzo, dus dat deed ik.
    Niels en ik gingen naar de kleedhokken en kwamen er 5 min. later uit, en ik begon de roddel te verspreiden dat we gekust hadden.
    Norah (die van het dagboek) hoorde het dus ook , rende op pij af en gooide me op de grond.
    nu wil ik morgen niet naar school omdat ik weet dat ze me gaat bezeren.
    Maar als ze me een keer aanraakt, gooi ik ze op de grond! of toch een poging tot
    weet iemand hoe ik de rest van het jaar moet overleven?

    RVertonghen schreef:
    Oke sorry hoor, maar dit klinkt écht kinderachtig.
    Waarom zou je haar dagboek lezen? Ik betwijfel of ze wel echt heeft gezegd dat het mocht, het is niet voor niets een dagboek. En nou dat alsof doen vind ik ook dom, het slaat nergens op.
    Beter ga je met haar praten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Serieus, wat een kinderachtig verhaal sorry hoor.
    Maar lees nooit het dagboek van een ander stiekem! Als ze zegt je mag het lezen en ze zit er zelf bij, dan mag het. Maar niet op zo'n manneer. Verder vind ik het echt gewoon stom dat je net doet alsof je verkering met die jongen heb. Ook vind ik haar ook stom. Ik vind het gewoon helemaal stom. Maar ja jij zit nog op de basisschool, en op de basisschool gebeuren nou eenmaal zo'n dingen. *herinnert zich aan haar tijd op de basisschol*

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 19:46 ]


    <3

    Kinderachtig.

    Ik betwijfel het of ze je toestemming gaf en dan nog je gaat het doorvertellen hoe kinderachtig ben je dan bezig.

    En zei is ook verliefd op hem dus dan snap ik haar wel als jij zo gaat zitten doen.

    En doen alsof je met die niels hebt, hoe kinderachtig.

    Als je elkaar allebei leuk vindt ga dan niet alsof doen.

    dus zoals als ik al eerder zei Kinderachtig.


    (Be)lieve in (you)rself

    Weet je heel zeker dat hij jou ook leuk vind? In dit geval vind jouw vriendin hem ook leuk en dat doet het natuurlijk pijn als hij op jouw verliefd is. Ze is gewoon jaloers en in een dagboek schrijf je je gedachten allemaal op. Daarbij, hoe lang is die verjaardag geleden? Als het een maand was, zou ik me niet druk maken. Misschien was ze boos en heeft toen in een opwelling alles opgeschreven. Ik vind het ook best gemeen dat als je weet dat zij ook verliefd op hem is om dan te doen alsof jullie gezoend hebben. Dat is al even gemeen als wat zij heeft geschreven in haar dagboek. Hierdoor heb je het zelf ook erger gemaakt. Ik zou naar haar toegaan en met haar praten. Laat haar gewoon haar verhaal doen en vertel later hoe jij je voelt. Dan is zij waarschijnlijk niet meer boos op je en begrijpt je. Dan is de jaloezie ook snel weg.


    Who needs love when there is chocolate

    Mensen, misschien moeten we er even rekening mee houden dat ze 11 is :'D

    Dat je zulke dingen al doet op je 11e is niet echt een goed voorteken trouwens LOL


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Mensen, misschien moeten we er even rekening mee houden dat ze 11 is :'D

    Dat je zulke dingen al doet op je 11e is niet echt een goed voorteken trouwens LOL

    huh welke dingen?

    maar klopt wel, op mijn 11e had ik zo'n kinderachtige ruzies.


    Me so good.

    Opportunity schreef:
    Huh, ik vind dit een beetje een apart verhaal. Ik zou sowieso niet iemands dagboek gaan lezen en ook niet iemand op zo'n manier willen terugpakken. Maar ja, dat terzijde. Eh, ik denk dat je gewoon aan haar moet vragen wat haar probleem eigenlijk is, en dat jullie het gewoon normaal uit moeten praten of zo.


    I´m nothing special.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    huh welke dingen?

    maar klopt wel, op mijn 11e had ik zo'n kinderachtige ruzies.


    Het dagboek van een vriendin lezen, relatie faken.. :'DD
    Dat deed ik niet op mijn 11e, haha. Maar die kinderachtige ruzies had ik toen ook wel..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dagboek lezen doe je niet, ook al zegt zij het :'D. En doen alsof doe je ook niet, dat komt ooit wel uit :'D. Gewoon naar school gaan en zien wat er gebeurd.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Voiceless schreef:
    (...)

    Het dagboek van een vriendin lezen, relatie faken.. :'DD
    Dat deed ik niet op mijn 11e, haha. Maar die kinderachtige ruzies had ik toen ook wel..

    O zo, ik snap 'm :Y)

    &volgensmij had iedereen hier ooit wel eens zo'n ruzietje.


    Me so good.

    Je ging haar dagboek lezen, dat is sws al fout. Daarna ging je haar terugpakken, dat is nog fouter en nu ben je boos op haar? Wtffff


    -

    Opportunity schreef:
    Huh, ik vind dit een beetje een apart verhaal. Ik zou sowieso niet iemands dagboek gaan lezen en ook niet iemand op zo'n manier willen terugpakken. Maar ja, dat terzijde. Eh, ik denk dat je gewoon aan haar moet vragen wat haar probleem eigenlijk is, en dat jullie het gewoon normaal uit moeten praten of zo.


    zij heeft gelijk!
    maar weetje dat verhaal van je is gewoon echt geniaal XD


    Believe in yourself, change the world.

    Gawd hier ga ik niet eens "tips" voor geven :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ze schrijft het tenminste in haar dagboek, waarin niemand het kan lezen en ze niemand kwetst.

    Ik vind het btw echt vreemd dat je gaat verzinnen dat jullie iets hebben. Grote kans dat hij daardoor juist op jou afknapt, en dan helemaal niks meer met je wil;).

    Maargoed, waar hebben we het eigenlijk over. Je bent pas 11, je moet je nog lang niet drukmaken om dit soort dingen, daar heb je de rest van je volwassen leven nog voor.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Praat met haar..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!