• Ding één: Is er iemand die weet waar dat topic van die 2 meisjes naartoe is die scene namen bedachten voor iedereen? Want ik wil dus een scene-naam en ik kan dat topic nergens vinden.
    Ding twéé: IK WORD UITGEKAFFERT OMDAT IK ESCAPE THE FATE NOG MAAR 3 WEKEN KEN!!! Sorry hoor, kan ik er wat aan doen? Hadden ze mij over hun verteld 5 jaar gleden was k ook al zo lang fan geweest maar dat is dus het geval niet!! Nu wordt ik dus gekleineerd omdat ik zogezegt een wannabe zou zijn. :( Maar dat wil ik dus niet zijn! Ik snap het niet. Ik ontdekte ze per ongeluk een paar weken geleden op Youtube, en nu wordt me dat verweten. Ik kan er toch ook niet aan doen dat ik hun muziek goed vind? En nee, ik ken niet heel hun geschiedenis. Nee, ik weet alleen dat ze van Zanger moesten veranderen omdat de eerste achter de tralies zit om een of andere reden die ik niet al te best snap. En nee, ik zie het verschil amper tussen beide zanger. Het enige wat ik van verschil kan zien is dat de ene een groene tattoo in z'n nek heeft en de andere een sikje heeft. MEER ZIE IK DUS NIET!!!
    Is dat een reden om mij een wannabe te noemen?
    FIJN!
    Ik ben ook maar een mens!:(
    Sorry dat dit misschien overdreven klinkt, maar ik vind dit dus absoluut niet kunnen. Een fan is een fan, en daar hangt volgens mij geen tijd aan vast!


    Moof

    1: n_n dude ik 1 vn die meisjes en weet da nie
    sal ff kyke

    2 :
    dat maakt tog nie uit... ik vind je geen wannabe O_o ik vind wannabe's mensen die anders willen sijn dan se sijn omdat ze dan denke dat se populairder worde enz.


    We can only learn to love by loving.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=11379

    asjeblieft


    We can only learn to love by loving.

    Ugh... weer dat vage wannebe gedoe.. nogmaals: NIEMAND KAN OVER EEN ANDER ZEGGEN OF DIEGENE FAN IS OF NIET! Alleen jij kan zeggen of je ergens fan van bent of niet, er zijn geen richtlijnen voor =/


    BAM!