• Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Veeyah - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.

    If you do not believe you can do it, then you have no chance at all. -Arsene Wenger.


    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 18:05 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    En nu ga ik schrijven want ik had Kim nog een hoofdstuk beloofd.


    Hope goes lost but never dies.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    DUDE IK SCHRIJF

    en praat hier


    Wel voor 22:00? ;D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    + Wie opent de nieuwe? Malissa, Esther?


    Hope goes lost but never dies.

    Sneijder schreef:
    (...)
    Ja, in wezen had ik niks om voor te leven. Ik was de slechte van de klas. Ik was de dikste van de klas. Ik was de lelijkste van de klas. Ik kreeg van iedereen op mijn school de schuld van alles. Mijn ouders werden ongelukkig door mijn slechte cijfers, dat zag ik aan ze. Ik voelde me nog minder waard dan een vuilniszak, dat is echt waar wat ik je nu vertel. Maar ik ben blij dat ik heb volgehouden, ik ben nu de beste van de klas.


    Ik begrijp volkomen wat je bedoelt over het feit van dikste van de klas etc. Ik ben jaren lang gepest door een jongen, en dat heeft niet echt goed geholpen voor mijn zelfbeeld. Daarbij kreeg ik ook nog een bril, wat ook een leuk feit is om iemand mee te pesten. Het enige verschil met jou is, is dat ik de beste van de klas was. Maar dat maakte niks goed, het gevoel wat ik had was écht kut. Ik ben blij dat ik toen vrienden had die me tenminste nog een beetje steunden. En nu, nu ben ik slecht op school, ik word niet meer gepest, ik ben ongelukkig en mijn leven is kut. Maar ik heb een paar goede vriendinnen die me helpen en snappen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nicklas schreef:
    (...)

    Wel voor 22:00? ;D


    Almost done lievie


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    I wonder if anyone looks at me and thinks, "Wow, she's pretty."

    Sneijder schreef:
    I wonder if anyone looks at me and thinks, "Wow, she's pretty."


    You're not the only one, ik ben nu ongelovelijk onzeker doordat ik gewoon te vaak ben afgewezen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nicklas schreef:
    You're not the only one, ik ben nu ongelovelijk onzeker doordat ik gewoon te vaak ben afgewezen.

    Dat begrijp ik. Ik ben onzeker omdat ik het enige meisje van mijn school ben (400 leerlingen) die geen vriend heeft. En als jongens dan naar me kijken, denk ik altijd: Ze kijken naar me, omdat ik opval van lelijkheid.

    Sneijder schreef:
    (...)
    Dat begrijp ik. Ik ben onzeker omdat ik het enige meisje van mijn school ben (400 leerlingen) die geen vriend heeft. En als jongens dan naar me kijken, denk ik altijd: Ze kijken naar me, omdat ik opval van lelijkheid.


    Ik denk niet meer van hé, hij vind me leuk, nee het is hé, hij vind me toch niet leuk.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    life is a hard thing, but you have to life with it, because life goes on. you can't stop the time when it goes bad. you can't go back to the good times. no, you have to go on and do things you like. there will be good times and there will be bad times, but you have to go through it. so live your life, stay strong and never give it up.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Stay strong, babies <3 (flower)


    ars moriendi

    Reina, je weet echt niet hoeveel je me eigenlijk opbeurt met dat tekstje.
    & Nu ga ik douchen en dan ''Adam & Eva'' kijken op NED2

    Ik schrijf Bo morgen af.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hey folks, ik ben douchen
    Goodnight! xx<3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    ars moriendi