• Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Veeyah - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.

    If you do not believe you can do it, then you have no chance at all. -Arsene Wenger.


    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 18:05 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Tuurlijk. Nou, ik lag best wel in de zeik met een bepaald meisje Tessa, gewoon ruzie en die onzin. Ik zou met een groep mensen naar Pinkpop gaan. Nou, had al een kaartje gekocht en alles, komen ze in de pauze ineens met z'n 5en naar me toe: "Ja, we willen eigenlijk niet dat je meegaan met ons naar Pinkpop, want we zijn bang dat er dan spanningen komen tussen jou en Tessa en daar hebben we geen zin in!" Bleek dat dat kind ook meeging en had zitten stoken zodat ik niet mee mocht. En hun trappen er nog in ook. -__-


    :O Noosh, wat een bitches ;O
    Serieus.
    En nu?
    Waren dat ook je enige 'vriendinnen' daar op school, of dat niet?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Tuurlijk. Nou, ik lag best wel in de zeik met een bepaald meisje Tessa, gewoon ruzie en die onzin. Ik zou met een groep mensen naar Pinkpop gaan. Nou, had al een kaartje gekocht en alles, komen ze in de pauze ineens met z'n 5en naar me toe: "Ja, we willen eigenlijk niet dat je meegaan met ons naar Pinkpop, want we zijn bang dat er dan spanningen komen tussen jou en Tessa en daar hebben we geen zin in!" Bleek dat dat kind ook meeging en had zitten stoken zodat ik niet mee mocht. En hun trappen er nog in ook. -__-

    Dat is gewoon FACKING LAF. Daar kan ik echt niet tegen man.

    Je mag met mij en Lotte mee hoor. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    RVertonghen schreef:
    Oke, mag ik dan even wat vragen?
    Hoe hebben jullie het volgehouden zonder vrienden dan?
    Want nou ja, om het zo maar te zeggen, dankzij mijn vrienden zit ik hier nog.

    Ik neem aan dat je het onder andere tegen mij had vanwege dat ik tot m'n 12e niemand had? Ik was ook eens de slechtste van de klas. Ik hield het niet vol. Ik huilde elke week, er ging geen week voorbij zonder. Zelfmoordneigingen kwamen ook bijna om de dag in mijn gedachtes voor.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    :O Noosh, wat een bitches ;O
    Serieus.
    En nu?
    Waren dat ook je enige 'vriendinnen' daar op school, of dat niet?

    Nee, gelukkig zijn er meer mensen waar ik op terug kan vallen. Dus nu ga ik met een andere groep.

    Maar stel je voor dat dat niet zo was. Dan had ik dus mooi 85 euro verneukt. -_-


    ars moriendi

    Sneijder schreef:
    (...)
    Ik kan ook nooit tegen een vriendin zeggen wanneer een jongen leuk vind, want dan gaan ze eerst helemaal hysterisch doen en daarna gaan ze zelf lopen aanpappen ermee en er wat mee krijgen.


    Mijn vrienden gaan het doodleuk doorlullen aan hem en de rest van de klas, nja een vriendin, ze was ook echt zo'n wijf dat alles naar zich toetrok en veel loog. Nu zijn we meer kennisjes.


    SLOAN.

    Zaida schreef:
    (...)
    Dat is gewoon FACKING LAF. Daar kan ik echt niet tegen man.

    Je mag met mij en Lotte mee hoor. (cat)

    (cat) I know, en dan er ook nog zo mooi bij zeggen: "Ja, je kan die kaartjes heel goed verkopen via marktplaats, hoor!" =O Ik kon ze echt slaan :'D


    ars moriendi

    Sneijder schreef:
    (...)
    Ik neem aan dat je het onder andere tegen mij had vanwege dat ik tot m'n 12e niemand had? Ik was ook eens de slechtste van de klas. Ik hield het niet vol. Ik huilde elke week, er ging geen week voorbij zonder. Zelfmoordneigingen kwamen ook bijna om de dag in mijn gedachtes voor.


    Idd..
    Buh ):
    Dat is echt zo klote he, toch knap dat je het dan in je eentje volgehouden hebt!
    En ik ben er blij om dat je het volgehouden hebt(H)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    REINA JE HAD ME WAT BELOOFD :'(


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Kuyt schreef:
    (...)
    (cat) I know, en dan er ook nog zo mooi bij zeggen: "Ja, je kan die kaartjes heel goed verkopen via marktplaats, hoor!" =O Ik kon ze echt slaan :'D

    Ik had ze wss allemaal stuk voor stuk in hun gezicht uitgescholden, laf genoemd en grrr. idk. Ik haat dat soort types, no offence.


    Hope goes lost but never dies.

    RVertonghen schreef:
    Idd..
    Buh ):
    Dat is echt zo klote he, toch knap dat je het dan in je eentje volgehouden hebt!
    En ik ben er blij om dat je het volgehouden hebt(H)

    Ja, in wezen had ik niks om voor te leven. Ik was de slechte van de klas. Ik was de dikste van de klas. Ik was de lelijkste van de klas. Ik kreeg van iedereen op mijn school de schuld van alles. Mijn ouders werden ongelukkig door mijn slechte cijfers, dat zag ik aan ze. Ik voelde me nog minder waard dan een vuilniszak, dat is echt waar wat ik je nu vertel. Maar ik ben blij dat ik heb volgehouden, ik ben nu de beste van de klas.

    Zaida schreef:
    (...)
    Ik had ze wss allemaal stuk voor stuk in hun gezicht uitgescholden, laf genoemd en grrr. idk. Ik haat dat soort types, no offence.

    Ik werd ook echt link. Beetje mevrouw Kuyt aanvallen met zijn 5en. Heb ze ook verteld hoe laf ik dat vind.


    ars moriendi

    Zaida schreef:
    (...)
    Ik had ze wss allemaal stuk voor stuk in hun gezicht uitgescholden, laf genoemd en grrr. idk. Ik haat dat soort types, no offence.


    Dude, ik wil even lief zeggen. Op zo'n moment zou je dat niet doen. Daarna zou je dat in jezelf doen, maar op dat moment zijn die wijven sterker dan jouw -denkt aan mijn 1/2 jaar van de middelbare-


    SLOAN.

    Nicklas schreef:
    REINA JE HAD ME WAT BELOOFD :'(


    DUDE IK SCHRIJF

    en praat hier


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    H0USE schreef:
    (...)

    Dude, ik wil even lief zeggen. Op zo'n moment zou je dat niet doen. Daarna zou je dat in jezelf doen, maar op dat moment zijn die wijven sterker dan jouw -denkt aan mijn 1/2 jaar van de middelbare-

    Trust me, i don't care. Ik doe dat nu ook altijd wel.


    Hope goes lost but never dies.

    Sneijder schreef:
    (...)
    Ja, in wezen had ik niks om voor te leven. Ik was de slechte van de klas. Ik was de dikste van de klas. Ik was de lelijkste van de klas. Ik kreeg van iedereen op mijn school de schuld van alles. Mijn ouders werden ongelukkig door mijn slechte cijfers, dat zag ik aan ze. Ik voelde me nog minder waard dan een vuilniszak, dat is echt waar wat ik je nu vertel. Maar ik ben blij dat ik heb volgehouden, ik ben nu de beste van de klas.

    Aahw meis toch. Knap dat je erdoorheen bent gekomen, daar heb ik echt respect voor (flower)


    ars moriendi