• Op mijn computer!
    Ik probeer liedjes te synchroniseren naar mijn mobiel met windows media player. geeft dat ding een fout aan, dat er geen schijfruimte meer is. Dus ik bestandjes verwijderen, nog steeds geen schijfruimte! Vandaag nieuwe Media player gedownload, Winamp. Ik probeer te synchroniseren. Hij doet er 8, dan houd hij er mee op en zegt datie geen mappen kan maken op mijn mobiel. Waar gewoon meer dan 6 gb op vrij is! En ik ben morgen voor 5 dagen voor engeland, dus ik wilde nog wat muziek hebben voor die 6 u in de bus zitten. Ik ga dat ding straks echt een harde rechtse hoek verkopen, zo hard datie vastloopt bij het opstarten! Stomme rotcomputer. Daarbij zit mijn moeder ook nog door te zagen dat zij heel druk voor mij bezig is en ik niks doe. Terwijl ik alle spullen die gewassen zijn al heb gepakt! Zeg ik: Ik heb alleen nog een paar dingen nodig die nu in de was zitten. Mijn moeder: Ik heb alles al gewassen. Hoe kan het dan dat ik dingen mis?????? Grrrr, ik heb echt zin om iemand te meppen!

    Om dit topic actief te houden, wie is er nog meer boos en wie wil je meppen?

    PS, miss kom ik agressief over maar ik kan er heel slecht tegen als computers niet werken en dat ze dan een of andere onzinrede geven, die nergens op slaat. En zeurende moeders helpen er niet aan mee.


    Who needs love when there is chocolate

    Probeer om je map met muziek te openen en je map van je gsm waarin de muziek moet komen. Versleep de muziek van de ene map naar de andere.
    Zo moet het normaal wel lukken...


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ben boos omdat ik morgen gym heb.
    Ik haat gym. En ik heb nog geen cijfers omdat ik telkens gesprekken heb met Jeugdzorg enzo op maandag en dan dus niet naar de gymlessen kan. Dus misschien kan ik nu geen examen doen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben boos omdat ik morgen examen wiskunde heb en het helemaal voor geen meter lukt ;s
    En ik moet best wat punten ophalen aangezien ik vorige keer 42 had ;s


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    > Verplaatst naar stamcafe. Vragen is alleen bedoeld voor vragen over Quizlet zelf.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben boos omdat ik snotverkouden ben -.-


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Woestynbloem schreef:
    Probeer om je map met muziek te openen en je map van je gsm waarin de muziek moet komen. Versleep de muziek van de ene map naar de andere.
    Zo moet het normaal wel lukken...


    I love BTR and One Direction!

    Reducio schreef:
    Ik ben boos omdat ik snotverkouden ben -.-

    OMG STOP MET DAT ZEGGEN OP ELK TOPIC, we weten het nu wel!

    OT: Ik ben boos omdat mijn moeder krassen op mijn iPod heeft gemaakt.

    Acceptance schreef:
    (...)
    OMG STOP MET DAT ZEGGEN OP ELK TOPIC, we weten het nu wel!

    OT: Ik ben boos omdat mijn moeder krassen op mijn iPod heeft gemaakt.

    OMG, ik zeg dat niet in elke topic ze vraagt waarom wij boos zijn -.- nou dan zeg ik dit -.-


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ben boos omdat het de afgelopen tijd niet gaat zoals ik het wil ><


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Acceptance schreef:
    (...)
    OMG STOP MET DAT ZEGGEN OP ELK TOPIC, we weten het nu wel!

    OT: Ik ben boos omdat mijn moeder krassen op mijn iPod heeft gemaakt.

    Dude, doe rustig. (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Dude, doe rustig. (krul)

    Ik ben rustig :Y) Nu dan toch.

    aw goshie, arme schat :D haha jij moet je gewoon bezig houden met je tas inpakken!!!!


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Ik ben chagrijnig (ja chagrijnig, niet boos) en geïrriteerd omdat ik morgen het 4e en 5e uur op school een wiskunde examen heb wie ik helemaal ga verkloten ben ik bang >.<


    We all die one day, don't fear living.