• We zijn aan het verhuizen, en mijn hele kamer is leeg gehaald. Ik slaap nu in een grote lege kamer, met wit begang, en een matras op de grond, in het midden. That's it.
    Weetje hoe damn eng dat is, de gordijnen zijn er zelfs uit, dus het lijkt net 1 grote kale ruimte waar je zo in kan lopen. brr.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Yea.
    Ik weet nog toen wij net verhuisden naar hier - ondertussen al 7 jaar geleden, lol - sliepen ik en mijn broer ook op een matras in een kale kamer. Hij maakte me toen altijd bang. 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Yea.
    Ik weet nog toen wij net verhuisden naar hier - ondertussen al 7 jaar geleden, lol - sliepen ik en mijn broer ook op een matras in een kale kamer. Hij maakte me toen altijd bang. 8D

    Beter met je broer dan in je eentje.
    Oh wait ik zit niet in mn eentje, ATM is mijn kat ook heel erg spastisch en ziet geesten, dus die komt vast ook wel door mn kamer rennen. o_o

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 23:45 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ewww, dan zou ik mezelf helemaal begraven in de dekens :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    2D schreef:
    (...)
    Beter met je broer dan in je eentje.
    Oh wait ik zit niet in mn eentje, ATM is mijn kat ook heel erg spastisch en ziet geesten, dus die komt vast ook wel door mn kamer rennen. o_o

    But he scared me all the time, dat was ook niet fijn. 8D
    Boven ons hing er een lelijk rekje en hij zei dat daar een klein, rood duiveltje op liep dat mij wat ging doen... Tja, ik was nog maar 11 en heel naïef. xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ga over 3 weken verhuizen, en dan moet ik waarschijnlijk ook in een (bijna) lege kamer slapen...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ongeveer 6 jaar geleden sliep ik ook in een lege kale kamer. :]

    Exorcist schreef:
    Ewww, dan zou ik mezelf helemaal begraven in de dekens :'D

    Joun naam maakt het er niet beter op, bedankt hé. >;c
    Nja, ik ga mezelf ook begraven in de dekens hoor. ;d


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333