• Mijn vriendin, die heeft een oom, & die heeft al heel lang kanker. Maar we dachten eigenlijk dat het goed zal komen. Maar nee, vandaag heeft ze te horen gekregen dat hij vandaag of morgen zal sterven. Ze vertelde het nét aan de telefoon, en ik was gewoon echt serieus geshockt. Ik weet niet hoe het voelt, hoe je een familie lid verliest, ik heb het nog niet meegemaakt. Maar zo ver ik me in haar plaats kon zetten, zal ik het ook heel erg vinden. Ik wist niet echt hoe ik moest reageren, ik heb er eerst heel rustig laten uithuilen en heb haar toen getroost, "Misschien is het zo beter, zo lijd hij geen pijn meer" ik moest ook bijna huilen. Ik wenste haar echt super veel sterkte, en ik vind het heel erg voor haar. En zal ook altijd voor haar klaar staan, <'3. Sorry dit moest ik even kwijt..

    - Hoe voelde het bij jullie?..

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 20:44 ]


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik heb een oom en opa aan kanker verloren.Het voelt vreselijk alsof je je in de steek gelaten voelt.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Alleen mijn oma. En mijn moeder hield achter dat ze euthanasie had gepleegd. Dat vertelde ze niet tegen mij, maar wel tegen ieder ander mens.


    SLOAN.

    Ik ben een oom aan kanker verloren. Het is vreselijk en het zal een tijd worden waarin je haar flink zal moeten steunen.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik ben een oom verloren aan Kanker ik was toen nog maar 5/6 jaar!
    OMG en ook nog me lievelings oom!

    (huil)(huil)(huil)


    Just Me.......

    Omg.. wat erg.. ik ben mijn moeder verloren aan kanker.. ik was toen 3 1/2
    ik merkte er niet veel van.. maar als je rond de 12 zoiets bent dan merk je het heel erg..

    wens haar maar sterkte van mij:$:$


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Een goede vriend van mij heeft nu Leukemie en als ik die verlies daardoor, word ik gek. ):


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dankjewel schattie <'33


    Love

    Ik ben een kat,oom,opa en nu bijna een tante


    I love you Irem