• Members of the WAG-gang:
    Mourinho - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.


    "Whoever invented soccer should be worshipped as a God."

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 19:46 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    - klikt word aan -


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Was ik net met een vriendin aan het praten, zegt ze dat Liverpool haar #1 club is en dat Torres haar favoriete speler is en niet snapt waarom zoveel Liverpool fans plots een hekel aan hem hebben, ik moest serieus moeite doen om mijn lach in te houden o.O


    The soul needs autumn.

    lindsbeest schreef:
    Was ik net met een vriendin aan het praten, zegt ze dat Liverpool haar #1 club is en dat Torres haar favoriete speler is en niet snapt waarom zoveel Liverpool fans plots een hekel aan hem hebben, ik moest serieus moeite doen om mijn lach in te houden o.O
    Wat is daar zo grappig aan dan?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mourinho schreef:
    (...)Wat is daar zo grappig aan dan?

    Nadat wat Torres heeft gedaan, de dingen die hij heeft gezegt is het onmogelijk om van beid evenveel te houden.


    The soul needs autumn.

    lindsbeest schreef:
    (...)
    Nadat wat Torres heeft gedaan, de dingen die hij heeft gezegt is het onmogelijk om van beid evenveel te houden.
    Waarom zou dat niet meer kunnen? Dat kiest ze toch zelf! Het is knap van haar dat ze niet is overgestapt op Chelsea. De bewijst dat zowel Liverpool als Torres haar idolen zijn!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Eindelijk klaar met lezen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mourinho schreef:
    (...)Waarom zou dat niet meer kunnen? Dat kiest ze toch zelf! Het is knap van haar dat ze niet is overgestapt op Chelsea. De bewijst dat zowel Liverpool als Torres haar idolen zijn!

    1 ze is een fangirl dus niets is knap en 2 het is ongemogelijk.
    Torres is naar Chelsea gegaan op het punt dat Liverpool hem nodigt had, hij wou meer trofeeën gaan winnen en een hoger level spelen wat allemaal gewoon belachelijk is. Hij heeft nog ergere dingen gezegt, maar die weet ik niet meer. Dus je kan niet meer zoveel van hem 'houden' als in het begin nadat hij je zo in de steek heeft gelaten.


    The soul needs autumn.

    lindsbeest schreef:
    (...)
    1 ze is een fangirl dus niets is knap en 2 het is ongemogelijk.
    Torres is naar Chelsea gegaan op het punt dat Liverpool hem nodigt had, hij wou meer trofeeën gaan winnen en een hoger level spelen wat allemaal gewoon belachelijk is. Hij heeft nog ergere dingen gezegt, maar die weet ik niet meer. Dus je kan niet meer zoveel van hem 'houden' als in het begin nadat hij je zo in de steek heeft gelaten.
    Iedere speler moet ooit vertrekken. Daarbij zouden de Liverpoolfans Torres moeten bedanken voor alles wat hij hen gegeven heeft. Daarbij kan het me geen reet schelen dat je vriendin een fangirl is. Als Xavi of Piqué van de ene dag op de andere dag naar weetikwaar zouden gaan zou ik hen niet gaan haten! Ik zal van Barça blijven houden en van Xavi en Piqué. Daarbij, waarom zou jij je zorgen maken of je vriendin nu een die-hard fan is of gewoon een fangirl. Dat kiest ze toch zelf?! Daarbij is het ook echt heel vriendelijk om dat over je vriendin te zeggen..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.



    -out-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mourinho schreef:
    (...)Iedere speler moet ooit vertrekken. Daarbij zouden de Liverpoolfans Torres moeten bedanken voor alles wat hij hen gegeven heeft. Daarbij kan het me geen reet schelen dat je vriendin een fangirl is. Als Xavi of Piqué van de ene dag op de andere dag naar weetikwaar zouden gaan zou ik hen niet gaan haten! Ik zal van Barça blijven houden en van Xavi en Piqué. Daarbij, waarom zou jij je zorgen maken of je vriendin nu een die-hard fan is of gewoon een fangirl. Dat kiest ze toch zelf?! Daarbij is het ook echt heel vriendelijk om dat over je vriendin te zeggen..


    That's life of Soccer. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mourinho schreef:
    (...)Iedere speler moet ooit vertrekken. Daarbij zouden de Liverpoolfans Torres moeten bedanken voor alles wat hij hen gegeven heeft. Daarbij kan het me geen reet schelen dat je vriendin een fangirl is. Als Xavi of Piqué van de ene dag op de andere dag naar weetikwaar zouden gaan zou ik hen niet gaan haten! Ik zal van Barça blijven houden en van Xavi en Piqué. Daarbij, waarom zou jij je zorgen maken of je vriendin nu een die-hard fan is of gewoon een fangirl. Dat kiest ze toch zelf?! Daarbij is het ook echt heel vriendelijk om dat over je vriendin te zeggen..

    Het is niet echt een vriendin, ik had gwn geen beter woord voor haar en Xavi, Piqué zouden zoiets nooit bij mij moeten flikken.
    Ik weet niet ofdat jij beseft wat er eigenlijk gebeurt is. Torres is naar Chelsea gegaan en heeft daarbij een hoop slechte dingen over Liverpool gezegt.
    Het zou hetzelfde zijn als Messi opeens naar RM zou gaan en zou zeggen dat hij met een betere ploeg wil spelen en dat hij diep van binnen altijd heeft geweten dat hij ooit met hen zal spelen.
    En ik heb nooit gezegt dat ik Torres haat.


    The soul needs autumn.

    18 - I'll Be My Own Saviour


    Hope goes lost but never dies.

    Ik snap dit gedoe niet? ;o. Ik wil ook snappen ;$ ahaha.

    lindsbeest schreef:
    (...)
    Het is niet echt een vriendin, ik had gwn geen beter woord voor haar en Xavi, Piqué zouden zoiets nooit bij mij moeten flikken.
    Ik weet niet ofdat jij beseft wat er eigenlijk gebeurt is. Torres is naar Chelsea gegaan en heeft daarbij een hoop slechte dingen over Liverpool gezegt.
    Het zou hetzelfde zijn als Messi opeens naar RM zou gaan en zou zeggen dat hij met een betere ploeg wil spelen en dat hij diep van binnen altijd heeft geweten dat hij ooit met hen zal spelen.
    En ik heb nooit gezegt dat ik Torres haat.

    Wat boeit het of hij naar Chelsea gegaan is of naar eender welke club. Torres heeft nooit gezegd dat hij voor altijd bij Liverpool zou blijven en hij heeft nog altijd het recht om te kiezen waar hij speelt en waar niet. Trouwens, hij mag zeggen wat hij wil. Als Liverpool-fans je shirt verbranden en door al de mensen die je eerst wel mochten gehaat wordt ga je niet lief spreken over je ex-ploeg. Daarbij, het zou heel goed kunnen dat Messi ooit wel eens besluit om naar Real te gaan. Daar heeft hij alle recht op. Er zijn al Culés overgestapt naar Real Madrid.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Messenger schreef:
    Ik snap dit gedoe niet? ;o. Ik wil ook snappen ;$ ahaha.

    Wat snap je niet? ;D


    Hope goes lost but never dies.