• serieus,.. Nickelodeon stond bij mij op omdat men broertjes en zusje da kijke,..
    ik zit gew lekker rust op de bank 8er de laptop,.
    hooor ik freaking bieber zingen,.
    egt hoor -.-
    tegenwoordig kun je niet eens gewoon tv kijken zonder iets van biebermans te horen,.. -.-
    zelfs bij de claires, kfc enz enz,..
    humpf,.. oke nu lig ik eeeegt we dubbel,.. aan t einde van t liedje zegt hij in het Nederlands (jaja t is bewerkt iknow) "ik heb geen pizza besteld"
    xD


    Only those who listen can hear

    Bieber is net als reclame op tv: fijn voor een plaspauze, maar verder irritant.


    Felix

    Somers schreef:
    Van True Jackson, haha.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    oke, ik heb ook een hekel aan bieber
    maar serieus: Justin Bieber die NL spreekt kan dus egt niet :Y)

    Gegege, ik weet hoe je je voelt. Ik wil ook uit het raam springen als die reclame weer eens voorbij komt xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ach, wat zal ik er van zeggen hij is Glee ook al aan het lastig vallen:((


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Er is een reden dat ik geen tv meer kijk.

    RadeonHD6970 schreef:
    Er is een reden dat ik geen tv meer kijk.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    ja man!

    LOSER


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Infinitum schreef:
    Is dat zo erg dan? Wij kunnen zeggen wat we willen, maar uiteindelijk is hij wel zo populair dat er miljoenen fans zijn die hem opwachten. En van populaire artiesten hoor je nou eenmaal veel. Als het Britney Spears ofzo was dan had niemand dat erg gevonden.
    Ik begrijp het niet zo goed dat mensen zich hier zo druk over maken. Niet aanvallend bedoelt hoor, maar elke artiest mag op tv komen, behalve Bieber zeker?


    Ik vind het gewoon vervelend dat je een bepaalde artiest -in dit geval dus Justin Bieber- overal tegen komt, hij komt op het nieuws als hij een concert geeft met een item van 5 minuten, net zolang als Japan op het nieuws komt, hij staat op de vóórpagina van de krant. Ja, al was dit Britney Spears geweest, dan had ik me er ook aan geïrriteerd.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik vind het niet erg!:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.