• Ja, opeens lees ik het overal, dat hij in december/november weer in Nederland zou komen?
    Is dit waaaaar? :'D


    Alleen maar tranen van geluk

    omg :/ niet weer.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zou best kunnen ?


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Volgens mij was het zo dat je in december/november weer kaartjes kon kopen voor zijn tour in 2012 ofzo?

    Acceptance schreef:
    Volgens mij was het zo dat je in december/november weer kaartjes kon kopen voor zijn tour in 2012 ofzo?

    Achjohh dan is de wereld toch allang vergaan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Acceptance schreef:
    Volgens mij was het zo dat je in december/november weer kaartjes kon kopen voor zijn tour in 2012 ofzo?


    zal het? :33


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik hoop het. Maar vind het zielig dat hij dan alweer gaat touren.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 16:49 ]


    <3

    Damnara schreef:
    (...)
    Achjohh dan is de wereld toch allang vergaan.


    Hahahahahah ;'D


    we've only said goodbye with words

    Dat hoorde ik ook, maar het is een gerucht. & Hij heeft het niet eens zelf gezegt. Dus afwachten (:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik vraag me eerlijk gezegd af of hij in 2012 nog wel zo populair is.. Hij is meer zo'n 'hype' figuurtje, no offence (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ja dat kan, ze zeggen ook dat hij in België al terugkomt in augustus (:


    Save me from myself.

    Gesture schreef:
    Ik vraag me eerlijk gezegd af of hij in 2012 nog wel zo populair is.. Hij is meer zo'n 'hype' figuurtje, no offence (:


    Hmm, ik geef je wel gelijk eigenlijk, maar toch.. haha


    Alleen maar tranen van geluk

    neeeee ik maat engens deze maand al onderduiken voor ernst en bobbie (ja echt serieus ze komen naar mijn stad 0.0) nu 2e x vor bieber --'

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 16:59 ]


    Shoganai i ne~

    Gesture schreef:
    Ik vraag me eerlijk gezegd af of hij in 2012 nog wel zo populair is.. Hij is meer zo'n 'hype' figuurtje, no offence (:


    Ghehe, ik snap wat je bedoelt. Maar ik denk dat hij in 2012 nog steeds heel populair is.. and guess who's birthday is in November? aaaah. <3


    It's time to be happy again.

    nee, zijn agenda staat al vol tot 2012 :)

    Dat kan dus niet, want hij is net geweest en hij kan niet derict boeken van, jap in december ga ik weer naar daar.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse