• Melody Swann is de tweelingzus van Bella Swann, ook al verschillen ze de wereld van elkaar. Melody is elegant, gracieus en ontzettend afstandelijk. Bella is lomp en onhandig, maar wel vriendelijk. Altijd stond Melody in de schaduw van haar 'perfecte' tweelingzus Bella. Melody doet vanaf haar 4e ballet, en is vastbesloten om de beste ballerina ter wereld te worden. Haar moeder Renee hertrouwd met Phill, de honkballer. Charlie, Bella's & Melody's echte vader, woont ergens in een gat genaamd Forks. Bella besluit om naar Forks te verhuizen, om haar moeder vrij te laten en haar mee te laten touren met Phill. Melody is zo gedwongen mee naar Forks te verhuizen, en ziet langzaam haar droom om beste ballerina te worden in duigelen vallen. Ze sluit helemaal af van de mensen om haar heen, en leeft in haar eigen wereldje. De wereld waarin ze perfect zal zijn.

Doen/niet doen:
    Titel:
    Suggesties voor het verhaal om het leuker/spannender/beter te maken:
    Lovestory?:

[ bericht aangepast op 1 april 2011 - 13:05 ]

some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

Niemand?

some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

Ik weet niet goed wat te verwachten eerlijk gezegd..
    Maar ik ben benieuwd wat je er van kan maken..
    Misschien kan je doen dat ze een bedreiging wordt voor Rosalie, omdat Melody ook zo perfect is, maar dan als mens? En Rosalie zal er alles aan doen to hunt her down? (sorry, weet even niet hoe ik het in het nederlands moet zeggen)

[ bericht aangepast op 1 april 2011 - 13:29 ]

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Tranquillity schreef:
    Ik weet niet goed wat te verwachten eerlijk gezegd..
    Maar ik ben benieuwd wat je er van kan maken..
    Misschien kan je doen dat ze een bedreiging wordt voor Rosalie, omdat Melody ook zo perfect is, maar dan als mens? En Rosalie zal er alles aan doen to hunt her down? (sorry, weet even niet hoe ik het in het nederlands moet zeggen)

Dat is best wel een goed idee, :9~

Pernilla schreef:
    (...)

Dat is best wel een goed idee, :9~

Haha ^^ Blij dat je het goed vind! ;p

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right