• Z-A Candy

    Vijf doodgewone meisjes, gemixt met een hele ploeg bekende voetballers. De nieuwste reality soap wordt tot stand gebracht in Zuid-Afrika waar dit jaar het Wereld Kampioenschap voetbal wordt gehouden. Vijf meisjes reizen mee met het land waar ze in wonen. Spanje. Zo zijn [1] en [2] nog maar juist naar Barcelona verhuist, woont [3] al haar hele leven aan de kust, is [4] een platinablonde Californische die iedere dag al met voetbal gecomfronteerd wordt en maakte [5] net een wereldreis en had ze een pitstop in Servilla. De vijf meisjes reizen met het hele team mee naar Zuid-Afrika waar ze 24/7 gecomfronteerd worden met voetballers. De meisjes zijn elks apart. Zo is [1] de enigste die een serieuze relatie kan aangaan, maar houdt hij ook stand na die ene maand van vreugde en plezier? Zo is [2] een levensgenieter en kruipt ze met iedere gast in bed die ze ook maar een beetje ziet zitten. Maar wat gebeurt er als [2] met het vriendje van haar beste vriendin in bed kruipt? Zo mist [3] haar thuishaven en is ze altijd wel aan de kust te vinden, maar wat als de media achter haar kleine geheimpje komt? Zo wordt [4] nog meer gecomfronteerd met voetbal, mist ze haar dure Ferrari, beautysalons en papt ze aan met de vijand. En [5] die niets liever wil dan Zuid-Afrika verlaten en derest van de wereld zien.
    Maar wat, als de meisjes uiteindelijk toch niet zo gewoon zijn als dat we dachten..?


    Rollen:
    Meisje 2/ De studiebol-"slet" Mourinho
    Meisje 3/ Het platinablonde, verwende nest Spanjaard
    Meisje 4/ De rustige zeefreak Zaida
    Meisje 5/ De wereldreizer Villaicious

    Informatie:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd: tussen 22 & 25
    Uiterlijk: Foto bekend persoon + beschrijving
    Extra's:

    Ieder karakter heeft daarbij ook nog een groot geheim, maar dat ga ik lekker nog niet zeggen! :p

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 16:16 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Meisje 4
    Volledige naam: Jane Alexis Santiago
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk: Persoon op de foto is Alexis Bledel. Jane is een kleine, tengere vrouw van rond de 1m60 lang. Ze heeft halflang, krullend donkerbruin haar en felblauwe, ronde ogen. Haar huid is vrij bleek en steekt fel af tegen haar ogen, en haar lippen zijn vrij dun en van nature roze.
    Extra's: Jane is gek op de muziek van de band Breaking Benjamin, en nog het meest van het liedje The Diary Of Jane. Ondanks dat ze weet dat het niet over haar gaat, is het toch haar levenslied geworden. Mede daarom is haar kamer ook anders dan dat je je voor zou stellen: Erg donker en met mysterieuze accenten.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 15:23 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vul zo meisje 3 in haha :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rol: Meisje 3
    Volledige naam: Beyza Emily Exposito Gagón
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk: Beyza heeft lang platinablond haar, dat in golven over haar schouders valt. Ze heeft groen-grijze ogen. Niks bijzonders dus. Boven haar ogen zitten mooi geëpileerde wenkbrauwen en ze heeft een perfect neusje. Haar lippen zijn mooi zalmroze en mooi vol. Ze is best echt heel lang 1,76. Ze heeft een mooi getinte huid. Ze heeft mooie rondingen en draagt best wat make-up. Ze gaat altijd met de mode mee, als ze iets niet heeft wat 'uit' is, gaat ze meteen bij haar pappie zeuren.
    Extra's: Ze is altijd enigst kind geweest, daarom krijgt ze altijd dingen van haar vader


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lynn wil je zeggen als hij er is?(H)
    Ik ben te lui voor een rol ;$


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    Lynn wil je zeggen als hij er is?(H)
    Ik ben te lui voor een rol ;$
    I will (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Meisje 4
    Volledige naam: Kim Clarkson
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk: Een mooi meisje is Kim zeker. Kim heeft een puur en scherp gezicht en zou door kunnen gaan voor model. Kim heeft gitzwart haar en donkerblauwe ogen die zwart lijken. Kim heeft een lijkbleke huid en hoewel ze er niet blij mee is, staat het haar goed. Ze is lang voor haar leeftijd maar maakt hier geen probleem van. Kim houd van ouderwetse en nette kleren. Ze heeft een slank tot mager postuur. Kim vind vrouwelijke kleding vaak erg mooi, maar houd het meestal erg bescheiden. Kim heeft haar nagels altijd gelakt met een glanslak en ze draagt altijd een horloge.
    Extra's: Kim houd van zeedieren en alles wat er met water of zee te maken heeft. Verder houd Kim ervan om naar klassieke muziek te luisteren.

    Het meisje op de foto is Keira Knightley

    Rol: Meisje 5
    Volledige naam: Lauren McKeane
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk: Lauren heeft mooi bruin golvend haar, lang. Ze zou het van haar leven ook niet afknippen, voor wat dan ook. Haar bruine ogen matchen enorm. Lauren zou niet veel make-up nodig hebben, en toch bombardeert ze zichzelf ermee onder. Haar lievelingskleur is bruin, omdat het haar staat en omdat het kan. Ze doet nooit veel verschillende dingen met haar haar, meestal los, of in een staart. Zelden stijlt ze het. Ze heeft nog wel eens een aparte smaak, en daar kan je haar ook niet vanaf brengen.
    Extra's: Lauren weet veel van landen, dat komt ook omdat ze veel reist. En geïntresseerd is in de andere landen.


    Ik ben niet zo inspiratievol vandaag, en nu verder want ik ben freakin' nieuwschierig naar t'verhaal. :9~

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 14:38 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Rol:[/b Meisje 2
    Volledige naam: Shanice Rocio Ripoll
    Leeftijd: tussen 22 & 25 24
    Uiterlijk: Foto bekend persoon + beschrijving Shanice heeft een getinte tot bruine huid,ze heeft daarbij twee verleidelijke bruine kijkers. Op haar hoofd begint zich dik donkerbruin (soms geverft-zwart) haar. Ze heeft dunne wenkbrauwen die ze bijna elke dag onderhoud, daardoor krijgt ze een beetje bitchy uiterlijk. Ook heeft ze volle lippen die ze vaak kleurt met rode of paarse lipstick. Ook heeft ze altijd haar nagels gelakt en zijn haar nagels zo lang dat het wel kunstnagels lijken. Ze is niet zo groot en is zo'n 1.68 ook is haar gewicht niet extreem dun wat tevens ook alleen een model kan hebben. Ze heeft dus mooie rondingen en best grote borsten waar ze graag mee pronkt. Ook heeft ze een wat rond/bol gezichtje. Verder heeft ze 3 tattoo's ; één op haar linker onderarm,één achter haar rechter oor en één in haar nek.
    Extra's: Shanice is verslaaft aan roken en ze is niet vies van een jointje. Hoewel ze overkomt als slet of hoer heeft ze óók een stel goed hersens maar daar doet ze soms weinig mee.

    hoor ik het als ik ik eventueel een rol heb ?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ah, jammer dat ik de rol niet heb...

    oh trouwens, het meisje op mijn foto was Mary-Kate Olsen
    @Kim, anders vul je meisje 5 in?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rol: Meisje 5
    Volledige naam: Kim Lucy Jones
    Leeftijd: 23 jaar
    Uiterlijk: Een tikkeltje vreemd is Kim wel. Ze heeft een blanke huid die in de zomer snel gebruind is door de warme stralen van de zon, daarbij heeft ze lang lichtbruin stijl haar. Kim houd van uitdagingen zul je dus ook altijd in de gekste kleding zien rondlopen, of kleren die vloeken bij elkaar. Kim is best klein voor haar leeftijd, maar maakt daar gelukkig nooit een probleem van. Ze heeft een onvoorspelbare uitdrukking, het ene moment kan ze poeslief kijken en het andere moment kan ze kijken alsof ze vuur gaat spuwen. Kim houd van loszittende en blote kleren, en houd ook erg van hoedjes.
    Extra's: Kim houd erg van country muziek.

    (Het meisje op de foto is Georgina Verbaan)

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 16:05 ]

    @ Kim, ik kan je foto niet openen


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mourinho schreef:
    @ Kim, ik kan je foto niet openen

    Nu wel? (:

    Sneijder schreef:
    (...)
    Nu wel? (:
    Jep (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.