• Ik ga een story beginnen wat gebaseerd is op the hills met Justin Bieber. Ik heb deze rollen nodig:

    Hoofdpersoon (meisje)
    1e vriendin hoofdpersoon
    2e vriendin hoofdpersoon
    3e vriendin hoofdpersoon
    Jeugdvriendin hoofdpersoon.
    2x bitch.

    Als jullie dit willen invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    karakter:
    uiterlijk + foto:
    Verdere informatie:


    To infinity and beyond •

    Naam: Jiska
    Leeftijd: 15 (OVER TWEE MAANDEN 16 YEAH)
    karakter: ummm ja dat is raar om over jezelf te gaan zeggen. maar ik denk dat ik best wel lief ben?
    uiterlijk + foto: lang lichtbruin haar, groen/bruine ogen en 1.65 lang.
    Verdere informatie: Hoi(: een foto, kijk op je msn hihi. en ik wil best nog even op de cam komen, als dat nodig isxd
    xxxxxxxxx

    Naam:Sell.
    Leeftijd:16.
    karakter:Arro,Bitch,Hoogmoed,Kan de wereld aan,Aggressief. "volgens mensen dan hea." ben ook lief, en heb zelf cursussen gedaan tegen me aggresiefe tijd, en faalangst ze dachten dati kdat had maar zoieso niet.
    uiterlijk + foto:
    http://selly7.hyves.nl/fotos/1203568624/0/xfHi/?pageid=5MXUZEI2G9CSCSGKC Lang bruin haar, Blonde lok, met blonde plukken. Blauw/groene ogen. 1.70 ongeveer, Ben slank.

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 12:23 ]

    Hoofdpersoon of vriendin hoofdpersoon (:

    Naam: Celine
    Leeftijd: 16
    Karakter: Lief, grappig, komt voor haar vrienden op
    Uiterlijk + Foto: http://topnews.in/light/files/Emma-Watson_7.jpg Blond haar, bruine ogen, slank, middel lang
    Verdere informatie: Kan: gitaar spelen dansne skateboarden, houd het meest van haar vrienden en kan dan ook niet zonder ze.

    xxx(K)


    Hope is the only thing stronger then fear

    Naam: Whitney Port
    Leeftijd: 17.
    karakter: Kan aardig zijn,is vertrouwbaar, maar is soms bitchy tegen die ook bitchiy zijn.
    uiterlijk + foto:http://www.google.com/imgres?imgurl=http://fashion.blog.nl/files/2010/05/the-city-whitney-port.jpg&imgrefurl=http://fashion.blog.nl/celebs/2010/05/27/whitney-port-over-haar-modegeheimen&h=317&w=455&sz=22&tbnid=IljSK0ADv6YO1M:&tbnh=89&tbnw=128&prev=/search%3Fq%3DWhitney%2Bport%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=Whitney+port&hl=nl&usg=__-Ux-uxjpuD80M1ilL0e4I80xykc=&sa=X&ei=L0yYTYzSJInHsgaet4iuCA&ved=0CCoQ9QEwBA Ze is 1.69 lang dus niet zo groot. ze is best open tegen mensen.
    Verdere informatie: Ze houd van zingen, piano en gitaar te spelen, dansen kan ze ook heel goeed

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 12:59 ]


    Nicki Minaj , Chris Brown, Ryan Butler, Usher, Justin Bieber, Beyonce, Rihanna , Jay-z, Drake, Jay Sean and Lil wayne.

    Naam:Julie
    Leeftijd:15
    karakter:Lief, behulpzaam, happy, luisterend oor & soms verlegen
    uiterlijk + foto: Licht bruin haar, blauwachtige ogen, ong.1m70
    Verdere informatie: Hyyyy
    .

    Naam: Camille Stretcher

    Leeftijd: bijna 17

    karakter: Camille is behoorlijk verlegen en musicaal. Ze geeft veel om haar vrienden maar is in het begin niet erg open. In grote groepen kan ze stil zijn voornamelijk als ze niet iedereen kent. Ze probeerd wel steeds meer op tevallen vandaar dat ze haar haar heeft geverfd.

    uiterlijk + foto: foto 1 foto 2 Camille is niet erg lang 1.70 en heeft een vrij bleke huid. Ze houd van vrolijke kleren en houd niet zo van de kleuren oranje en geel. Rond haar neus heeft ze een paar kleine sproetjes. Haar echte kleur haar is bruin.

    Verdere informatie: Camille speelt behoorlijk goed piano en houd van fotografie.

    Naam ; Yasmien/Melanie
    Leeftijd ; 16
    Karakter ; Lief,Betrouwbaar,aardig.
    Verder informatie ; Verschillende soorten instrumenten spelen,Dansen,Zingen,skateboarden met Celine -xD-.En van starbucks,en houd heel erg van d'r vriendinnen.Ze heeft anorexia.
    Uiterlijk + Foto ; Bruin haar,Grijze ogen,dun.Foto? hieronder ?

    Naam: Jade Thys

    Leeftijd: 16

    karakter: - raar om over jezelf te vertelle- Hyper (zelfs op maandagen), zorgzaam, al ik boos ben kan ik heel bitchy uit de hoek komen, maar over het algemeen aardig heel veel mensen mogen me want ik heb niet echt vijanden , weet hoe de jongens de baas moet zijn

    uiterlijk + foto: lange bruine haren, blauwe ogen, 1,65m, slank

    Verdere informatie: schoenverslaving, speel piano

    Thats it i think (:


    All you need is 20 seconds of insane courage and I promise you something great will come of it.

    Naam: Alice Antissy
    Leeftijd: 16
    karakter: Lief, behulpzaam, betrouwbaar, Zegt waar het op slaat, bezorgd om andere (Voor de bitch: ) Opvliegerig, zegt waar het op slaat, Agressief en Arrogant.
    uiterlijk + foto: Rood haar, lichtbruine ogen, slank, lang (1.75) & Zwart haar, Felblauwe ogen, dun (niet heel erg dun, gwn gemiddeld) kort (1.55)
    Verdere informatie: Speelt graag Akoestische gitaar, kan goed zingen maar doet er niks mee, danst graag.
    Bitch: haat iedereen, denkt niet na over consequenties, kan aardig zijn als je alleen met haar bent, (heeft een verleden met JB ghehe.)

    PS: het meisje kan een vriendin of de hoofdpersoon zijn.. maakt niet zoveel uit eigenlijk.. Voor de bitch heb ik wel aparte dingen geschreven
    Bij het uiterlijk wist ik niet welke de bitch moest zijn dus heb ik maar gwn 2 foto's geplaatst ghehe

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 13:27 ]


    Oh my God, Becky. Look at her butt.

    Hoofdpersoon/jeugdvriendin hoofdpersoon.

    Naam: Kerry Tees
    Leeftijd: 17
    karakter: Kerry is nogal achterdochtig en vertrouwt mensen niet snel. Doch hecht ze zich in een relatie teveel aan de persoon waarna ze van een break-up ondersteboven staat. Haar vriendinnen staan centraal in haar wereld terwijl ze aan haar ouders niks vertelt.
    uiterlijk + foto:
    Kerry heeft donkerblond haar, stijl haar. Ze heeft smokey, groene ogen en ze heeft bijna altijd mascara op. Ze is niet dik en dun, maar gewoon en is trots op haar figuur al is het ietsjes voller. Haar wenkbrauwen zijn licht en haar lippen zijn nogal dik maar dat is van nature zo.


    Verdere informatie: Kerry heeft een nauwe relatie met haar broer, die in Pristina, Kosovo woont. Ze mailen soms, maar Kerry vindt het spijtig dat ze hem niet ziet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Naam: Lauren Elizabeth Penrose.
    Leeftijd: 17 jaar.
    karakter: Geliefd & gehaat. Lauren is vaak vrolijk, staat altijd klaar voor haar vrienden en is dol op feesten. Als ze ergens niet tegen kan, zijn het leugenaars en mensen die haar in de steek laten. Daarom heeft ze het er soms nog wel eens moeilijk mee dat ze in LA woont: wie is echt, wie is nep? Als iemand haar iets aandoet, reageert ze vaak uit woede en neemt wraak. Daarna heeft ze wel spijt; zo is ze niet. Verder is ze stiekem best dol op al die aandacht en dat heel Amerika weet wie ze is.
    uiterlijk + foto:


    Lauren is ong. 1,65, niet heel groot dus. Ook is ze van nature blond, heel zeldzaam in LA. ;3 Mode is een grote hobby en ze is dol op jurkjes & hakken. In ieder geval vrouwelijke kleding.
    Verdere informatie:
    thuis: ze heeft een jonger zusje van 14, Meghan. Ze hebben best een nauwe band en Meghan komt altijd met al haar problemen naar Lauren. Ook kan Lauren goed opschieten met haar ouders; haar vader vindt het alleen iets minder dat ze in een realityshow zit.
    school: Voert vrij weinig uit, maar weet alle leraren te vriend te houden door lief te lachen & soms een goeie vraag te stellen. Ze is in ieder geval niet dom.
    hobby's: door LA struinen met haar vriendinnen en denken: 'We did it'.

    En de rest mag je er zelf bij verzinnen, I know you can do that. <3


    It's time to be happy again.

    Naam: Paige Rose
    Leeftijd: 17
    karakter: voorzichtig als het op jongens aankomt en mensen vertrouwt ze niet zo snel, alleen haar vriendin Farrah
    uiterlijk + foto:


    dit is haar echte haarkleur en draagt vaak pumps ze is ongeveer 1,67.
    Verdere informatie: Paige heeft een hechte band met haar tweelingbroer Jayden.


    My biggest fear is oblivion.

    GIRLS. Hier is de link van mijn story: http://www.quizlet.nl/stories/47251/the-hills--ft-justin-bieber-/


    To infinity and beyond •

    Heb je nog rollen nodig [a]?


    Carry me away, I hope that you don't break.