• Ohgossh, ik was gisteren naar het concert van Justin bieber gegaan maar ik was veelste vroeg, zowat 2 uur en half, en er stonden al zo veel mensen en opeens kwam er een camera voor 3 meisjes staan en moesten die baby zingen, dus ik samen met mijn vriendin gaan er bij staan en we beginnen mee tezingen, en op het einde moet je zo zingen yeaaah yeaah, en dat deed niemand maar ik wel en opeens kwam die camera man enzo naar mij en begon die man met zijn micro vragen testellen tegen me, omg ik wist niet wat ik moest zeggen, en het was de camera ploeg van de beroemste tv programma hier in belgie ik was zo van stapel dude, echt 30.03.11 was de beste dag van mijn leven, niet alleen door JB maar ook door anderen dingen...

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 8:05 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Welk programma? ;d


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Reloaded schreef:
    Het beroemdste tv-programma van Be? Wat mag dat wel niet zijn? (Ik ben belg, maar ik heb geen idee welk het beroemdste tv-programma zou kunnen zijn...?)
    OT: Leuk dat je op tv komt! :D

    Ja, dat vroeg ik me dus ook al af. x'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.