• De stelling van vandaag luidt:
    De VS moeten zich minder met andere landen bemoeien

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Assassin schreef:
    Ja, soms denken ze dat ze het 'hoofdland' zijn van de wereld. Alles draait om hun, echt vervelend. Maar andere landen moeten ook stoppen met achter de kont van de VS aan te lopen hoor.


    live the life you love

    Assassin schreef:
    Ja, soms denken ze dat ze het 'hoofdland' zijn van de wereld. Alles draait om hun, echt vervelend. Maar andere landen moeten ook stoppen met achter de kont van de VS aan te lopen hoor.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Assassin schreef:
    Ja, soms denken ze dat ze het 'hoofdland' zijn van de wereld. Alles draait om hun, echt vervelend. Maar andere landen moeten ook stoppen met achter de kont van de VS aan te lopen hoor.


    Ik had het niet beter kunnen zeggen _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mee eens.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zwaar mee eens, ze gedragen zich als Big Brother.
    Het is gewoon een land zoals ieder ander.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Assassin schreef:
    Ja, soms denken ze dat ze het 'hoofdland' zijn van de wereld. Alles draait om hun, echt vervelend. Maar andere landen moeten ook stoppen met achter de kont van de VS aan te lopen hoor.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, natuurlijk niet. Andere landen zijn op vele vlakken (deels) afhankelijk van de VS, als die zich spontaan nergens meer mee gaat bemoeien zal een groot deel van alles waar eeuwen over is gedaan om op te bouwen instorten.

    Beide
    De VS is natuurlijk wel 1 van de belangrijkste landen te wereld.
    Maar als het land de hulp niet wil of nodig heeft moeten ze dat accepteren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, soms denken ze dat ze het 'hoofdland' zijn van de wereld. Alles draait om hun, echt vervelend. Maar andere landen moeten ook stoppen met achter de kont van de VS aan te lopen hoor.


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    Je kan er veel over zeggen, maar de VS is ongelooflijk belangrijk. En ja, ze bemoeien zich veel met andere dingen, maar dat is nooit zonder goedkeuring van de VN volgens mij. En verder...je kan klagen op de VS, maar wat hebben wij dan in Libië te zoeken? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Assassin schreef:
    Ja, soms denken ze dat ze het 'hoofdland' zijn van de wereld. Alles draait om hun, echt vervelend. Maar andere landen moeten ook stoppen met achter de kont van de VS aan te lopen hoor.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Assassin schreef:
    Ja, soms denken ze dat ze het 'hoofdland' zijn van de wereld. Alles draait om hun, echt vervelend. Maar andere landen moeten ook stoppen met achter de kont van de VS aan te lopen hoor.


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Assassin schreef:
    Ja, soms denken ze dat ze het 'hoofdland' zijn van de wereld. Alles draait om hun, echt vervelend. Maar andere landen moeten ook stoppen met achter de kont van de VS aan te lopen hoor.


    I´m nothing special.

    so true!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    reyon schreef:
    Je kan er veel over zeggen, maar de VS is ongelooflijk belangrijk. En ja, ze bemoeien zich veel met andere dingen, maar dat is nooit zonder goedkeuring van de VN volgens mij. En verder...je kan klagen op de VS, maar wat hebben wij dan in Libië te zoeken? (cat)

    Schat, de VS heeft vetorecht in de VN. Natuurlijk gebeurd er dan niets zonder dat de VN het goedvindt, want als de VS nee zegt is -watdanook- meteen van de baan.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 16:36 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."