• Maandag is dus een handvat van mijn fiets gestolen op school. Ik bedoel, wie steelt er nou een handvat? Dinsdag werd ik gelukkig gebracht, zodat ik niet zonder handvat hoefde te fietsen.
    Nu ben ik heel slim geweest gisteren. Ik heb nu een washand, die doe ik met een elastiekje op die plek vast waar dat handvat moet zitten en dan heb ik er toch nog één :)
    mensen kijken je wel een beetje raar aan als je met een washand fietst maarja
    Is er bij jullie wel eens iets van je fiets gestolen? Of heb je iets wat gestolen was op een creatieve manier opgelost?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 6:43 ]


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Mijn handvaten zijn ook gestolen, haha. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn handvaten zitten zo goed vast, dat een olifant ze er nog niet af kan rukken xd


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mijn handvaten zitten te goed vast daarvoor.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    mijn bloemetjes bel is gestolen toen ik 4 was(huil)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    underwaterr schreef:
    Mijn handvaten zitten zo goed vast, dat een olifant ze er nog niet af kan rukken xd


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Gelukkig zitten mijn handvatten goed vast, wie steelt er nu weer een handvat 0_0 Die is ook gek xD

    OOit mijn fiets lamp en bel xD


    What is youre favo scary movie?

    Bij lij steelt nooit iemand iets
    Mijn fiets staat dus ook altijd in de kelder


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Die van mij zijn door de fietsenmaker vacuüm gezogen, dus degene die die dingen jat moet wel heel sterk zijn.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 13:07 ]

    Haha wtf moet je met een handvat? XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    underwaterr schreef:
    Mijn handvaten zitten zo goed vast, dat een olifant ze er nog niet af kan rukken xd


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik had zo'n megaroze bel van de Hema, die hebben ze eraf gehaald, ook had ik van die bloemmetjes op mijn fiets, ook weg, en o ja, een aantal keren mijn voorlamp en mijn fiets is ook al 2 keer gejat. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Even serieus, wie jat er nou een handvat dan? Wat wil die daar in godsnaam mee doen X'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    underwaterr schreef:
    Mijn handvaten zitten zo goed vast, dat een olifant ze er nog niet af kan rukken xd


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hé, die van mijn vriendin is ook gestolen. Die van mij vallen er wel afentoe af, maar ik ben ze nog nooit kwijt geweest. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    underwaterr schreef:
    Mijn handvaten zitten zo goed vast, dat een olifant ze er nog niet af kan rukken xd


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.