• ...Omdat ik voor de zoveelste keer gewoon vergeten ben om te eten de hele dag. :x
    Ik weet dat het niet goed is en doe het ook absoluut niet bewust, maar 's ochtends kan ik maar zelden eten en vaak denk ik er niet meer aan en/of zakt het uiteindelijk tot ik helemaal geen honger meer heb. Ik werk ook veel en ben vaak bezig, waardoor het vergeten nog makkelijker wordt en eigenlijk steeds vaker voorkomt.

    Heeft iemand tips voor mij om mezelf hier wat vaker aan te herinneren?
    Want dit is kut, ik merk het vaak pas als ik me al helemaal niet lekker meer voel. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat heb ik met drinken, en ik heb geen idee wat ik eraan kan doen.


    Your make-up is terrible

    Een papiertje boven je bed hangen met "ETEN!!!" :'D
    I don't know.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Als ik niet optijd eet dan krijg ik een hele erge buikpijn en kan uit eindelijk niks meer doen. Want dan heb ik geen kracht meer. Kauwen gaat dan zelfs moeilijk. En uiteindelijk geef ik letterlijk over van de honger
    spatische darm


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hang een briefje op je deur dat je moet ontbijten.
    Of zet een wekker in je mobiel met een herinnering.
    Ik vergeet het 's ochtends ook best vaak
    (zip)

    EmpireAngel schreef:
    Hang een briefje op je deur dat je moet ontbijten.
    Of zet een wekker in je mobiel met een herinnering.
    Ik vergeet het 's ochtends ook best vaak
    (zip)



    Ik vergeet het heel de dag, lunchen sla ik ook vaak over door het vergeten of geen honger meer te hebben, evenals het avondeten. Niet altijd alledrie op een dag, maar eigenlijk altijd wel één of twee ervan. :/

    @ Assassin, ik drink ook te weinig, maar als ik dorst krijg drink ik eerder dan dat ik eet als ik honger heb.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)


    Ik vergeet het heel de dag, lunchen sla ik ook vaak over door het vergeten of geen honger meer te hebben, evenals het avondeten. Niet altijd alledrie op een dag, maar eigenlijk altijd wel één of twee ervan. :/

    @ Assassin, ik drink ook te weinig, maar als ik dorst krijg drink ik eerder dan dat ik eet als ik honger heb.


    Haha ik ben bijna nooit dorst, ik merk het 's avonds pas als k koppijn krijg.
    Ik denk dat je het best je wekker kan zetten op bepaalde tijden. Dus als je weet dat je om bijvoorbeeld 1 uur pauze of iets dergelijks heb, dat je dan een wekker zet zodat die afgaat en je weet dat je moet eten.


    Your make-up is terrible

    Een wekker zetten of zo?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat ken ik. Ik heb geen hongergevoel en moet mezelf er elke keer aan herinneren om iets te eten.
    Je moet jezelf aanleren om te eten op vaste tijdstippen. Je kan een wekker zetten op de momenten dat je weet dat je pauze hebt en het liefst dan eentje waarbij je een tekst kan invoeren, zodat er ook echt staat dat je moet eten. Anders vraag je je straks af waarom je je wekker hebt gezet:Y)
    Je kan ook de hulp van anderen inschakelen. Leg op school, stage, werk of wat je ook doet op dat moment, uit aan je vrienden/collega's dat je vergeet te eten en vraag of ze je eraan willen helpen herinneren. Als anderen het zeggen, dan ga je misschien ook eerder iets eten.
    Of briefjes ophangen, zoals iemand boven me zegt. Maar bij mij hielp dat niet echt xd Doe de briefjes in je favoriete kleur, dan kijk je er eerder naar.

    Verder raad ik je aan om dan iets gezonds te eten. Iets waar je ook echt voedingsstoffen en energie uit haalt. Als je dan eens vergeet te eten, is het minder erg dan dat je alleen maar snoep ofzo gegeten hebt. Maar je kan natuurlijk beter wel eten.


    To live would be an awfully big adventure

    Alarm op je mobiel zetten?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Soulweeper schreef:
    Een papiertje boven je bed hangen met "ETEN!!!" :'D
    I don't know.


    We accept the love we think we deserve.

    Steek het in je gsm? Dat er een waarschuwing afgaat rond 12u; lunchen, dan rond 19u; avondmaal enzo?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    's Ochtends een wekker aflaten gaan voor eten, een briefje op het aanrecht met: ETEN!, zulke dingen?


    live the life you love