• Ik weet niet waar ik deze moet plaatsen... ;-;

    Hoe kun je van dit;




    ... het in vredesnaam voor elkaar krijgen, dit te maken?


    o.O


    Hij is dan nog wel een soort van schattig en een 'leuke' manier voor kinderen om over de Cthulhu Mythos (van H.P Lovecraft) te leren, maar dude ... Als je de verhalen kent/gelezen hebt en dit ziet is het toch net zoiets als bijv. Saw in Hello Kitty stijl. :'D
    & Of het nou zo'n verschrikkelijk goed onderdeel van opvoeding is vraag ik me ook af, maar ieder geloof is voor iedereen weer anders.

    Oh en er zijn trouwens echt behoorlijk wat volgelingen kwaad geworden om dit filmpje, omdat ze het belachelijk vinden dat hun God zo afgezwakt wordt. En anderen willen hun kinderen er juist mee opvoeden.
    Hm...

    Opinions?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Fellatio schreef:
    (...)

    OMFG die wil ok =O mag ik hem voor me verjaardaaagggg tantetjeee? ;D [kwil mama zeggen maar das Mayhem al ;$]
    Ik ben over morgen jarig:D [Fck jou this geen grap :(]


    Echt niet. :'D
    Je kan een mooie poster van de echte krijgen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Echt niet. :'D
    Je kan een mooie poster van de echte krijgen. :'D


    Oew kan ook ;D eindelijk me roze muur beplakken ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Perish schreef:
    (...)

    Lol, klinkt ongeloofwaardig. Ik vind Cthulhu nog steeds leuker bij Coon & Friends



    Cartman rockt daar!


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Cantus schreef:
    (...)

    Cartman rockt daar!


    Echt he :'D Cartman is awesome :'D!

    Lol, dat is echt gestoord. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Carcass schreef:
    omfg, HAHAHAHAHA. -sorry-


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Carcass schreef:
    omfg, HAHAHAHAHA. -sorry-


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.