• Ik weet niet waar ik deze moet plaatsen... ;-;

    Hoe kun je van dit;




    ... het in vredesnaam voor elkaar krijgen, dit te maken?


    o.O


    Hij is dan nog wel een soort van schattig en een 'leuke' manier voor kinderen om over de Cthulhu Mythos (van H.P Lovecraft) te leren, maar dude ... Als je de verhalen kent/gelezen hebt en dit ziet is het toch net zoiets als bijv. Saw in Hello Kitty stijl. :'D
    & Of het nou zo'n verschrikkelijk goed onderdeel van opvoeding is vraag ik me ook af, maar ieder geloof is voor iedereen weer anders.

    Oh en er zijn trouwens echt behoorlijk wat volgelingen kwaad geworden om dit filmpje, omdat ze het belachelijk vinden dat hun God zo afgezwakt wordt. En anderen willen hun kinderen er juist mee opvoeden.
    Hm...

    Opinions?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    omfg, HAHAHAHAHA. -sorry-


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Omg....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Omg schattig ;D

    Mja, ik weet niet echt wat ik er verder op moet zeggen sorry :$ mijn hoofd staat er niet na :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Omg schattig ;D

    Mja, ik weet niet echt wat ik er verder op moet zeggen sorry :$ mijn hoofd staat er niet na :$


    Dat is het juist ... Het hoort niet schattig te zijn. Echt niet. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Dat is het juist ... Het hoort niet schattig te zijn. Echt niet. :'D


    Zou nog erger worden als ze zo'n schattige knuffel gaan maken ;D [OMG DIE WIL IK DAN:$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    NotSoMySelf schreef:
    Omg....


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Zou nog erger worden als ze zo'n schattige knuffel gaan maken ;D [OMG DIE WIL IK DAN:$]



    ...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Carcass schreef:
    omfg, HAHAHAHAHA. -sorry-


    Happy Birthday my Potter!

    Lol, ik dacht dat Cthulhu bedacht was door South Park. Fail.

    Perish schreef:
    Lol, ik dacht dat Cthulhu bedacht was door South Park. Fail.


    Schaam je diep ... :'D


    -
    Cthulhu
    Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
    Ga naar: navigatie, zoeken

    Cthulhu en R'lyehCthulhu (alternatieve spellingen: Tulu, Cthulu, Ktulu, en veel andere) is een fictieve, monsterlijke godheid in de Cthulhu Mythos van H.P. Lovecraft. Cthulhu krijgt in het Engels soms de titel Great (Groot) of Dread (Afschrikwekkend).

    Achtergrond
    Cthulhu, die miljoenen jaren geleden op aarde terechtkwam, wordt beschreven als een kolossaal wezen dat zijn tijd doorbrengt in de verzonken stad R'lyeh. Hij is de priester van een pantheon van goden die bekend staan als De Grote Ouden. Hij maakt zijn eerste opwachting in het verhaal De Roep van Cthulhu.

    De oorsprong van Cthulhu wordt in geen van Lovecrafts verhalen onthuld, maar onder fans wordt de planeet Vhoorl vaak als zijn thuisplaneet gezien. Cthulhu’s lichaam is gemaakt van een voor mensen onbekende, buitenaardse materie.

    Cthulhu wordt in Lovecrafts verhalen verder omschreven als een wezen waarvan het exacte uiterlijk niet in woorden te omvatten is. Wel vermeld de omschrijving dat hij een groene huid en klauwen heeft, en mogelijk zo groot als een berg is.

    Sommige mensen op aarde zijn op de hoogte van Cthulhu’s bestaan, en vereren hem via sekten. Onder andere bij de Inuit en de Arabieren bevinden zich zulke sekten, al kennen zij Cthulhu elk onder een andere naam.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    There souls make his tummy jummy


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Haha, als die rare boom dingen opgegeten worden x]
    'They love to be eaten' -died-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sadistic schreef:
    (...)


    ...



    Omg, die wil ik _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Sadistic schreef:
    (...)


    ...



    OMFG die wil ok =O mag ik hem voor me verjaardaaagggg tantetjeee? ;D [kwil mama zeggen maar das Mayhem al ;$]
    Ik ben over morgen jarig:D [Fck jou this geen grap :(]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sadistic schreef:
    (...)

    Schaam je diep ... :'D


    -
    Cthulhu
    Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
    Ga naar: navigatie, zoeken

    Cthulhu en R'lyehCthulhu (alternatieve spellingen: Tulu, Cthulu, Ktulu, en veel andere) is een fictieve, monsterlijke godheid in de Cthulhu Mythos van H.P. Lovecraft. Cthulhu krijgt in het Engels soms de titel Great (Groot) of Dread (Afschrikwekkend).

    Achtergrond
    Cthulhu, die miljoenen jaren geleden op aarde terechtkwam, wordt beschreven als een kolossaal wezen dat zijn tijd doorbrengt in de verzonken stad R'lyeh. Hij is de priester van een pantheon van goden die bekend staan als De Grote Ouden. Hij maakt zijn eerste opwachting in het verhaal De Roep van Cthulhu.

    De oorsprong van Cthulhu wordt in geen van Lovecrafts verhalen onthuld, maar onder fans wordt de planeet Vhoorl vaak als zijn thuisplaneet gezien. Cthulhu’s lichaam is gemaakt van een voor mensen onbekende, buitenaardse materie.

    Cthulhu wordt in Lovecrafts verhalen verder omschreven als een wezen waarvan het exacte uiterlijk niet in woorden te omvatten is. Wel vermeld de omschrijving dat hij een groene huid en klauwen heeft, en mogelijk zo groot als een berg is.

    Sommige mensen op aarde zijn op de hoogte van Cthulhu’s bestaan, en vereren hem via sekten. Onder andere bij de Inuit en de Arabieren bevinden zich zulke sekten, al kennen zij Cthulhu elk onder een andere naam.


    Lol, klinkt ongeloofwaardig. Ik vind Cthulhu nog steeds leuker bij Coon & Friends