• Ik weet niet zeker of hij goed staat.

    Laat zeggen mij bff = A
    de jongen = R.

    Mijn vriendin A melde net op msn dat R met een groep van plan is om te gaan moorden omdat die mensen wat met zijn vriend hebben gedaan. En A is nu echt heel bezorgd want R heeft al eens eerder met zijn vriendin iemand in het ziekenhuis geslagen en ze zijn volgens R met z'n 30. Misschien kan het later toch onzijn zijn maar ik en A denken dat hij het echt meent. A wilt nu de politie bellen en dan melden wat ze heeft gehoord enzo, maar ze weet ook als zij het meld weet R ook dat zij het is. Want zij is de enigste die het buiten zijn vriendengroep weet ['moordgroep']. Ik vind dit echt héél erg, miss stel ik me nu aan. Maar ze is nu in gesprek met haar ouders om te vragen wat ze moet doen, ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen. Want daalijk doen ze het echt, voelen wij ons schuldig omdat we wisten wat ze zouden gaan doen. Meld mijn vriendin het en ze vermoorden haar, dan ben ik zowieso helemaal gebroken. Het kan miss ok gewoon bluf zijn maar ik zie hem er wel voor aan dat hij dat doet.

    Om dit topic nog een beetje nuttig te houden.
    Iemand tips?

    Xx

    -boef-

    Wow, klinkt heftig. Maar je kan de politie waarschuwen, die dan een oogje in het zeil houden, maar pas ingrijpen als het duidelijk wordt als ze het écht doen. En in dat geval kan je vriendin ook wel getuigebescherming of zo krijgen, niet? (A) Of heb ik te veel tv-series gekeken?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mss egoistisch, ma ik zou het niet aan de politie melde of aan ouders vertelle s:


    Imperfection Is Beautiful

    DeezNuts schreef:
    Mss egoistisch, ma ik zou het niet aan de politie melde of aan ouders vertelle s:


    Dat zei ik dus ook. ik heb die liever 30 mensen dood dan me ene vriendin :S -dat klinkt echt hard-

    Ik zou het onzekere voor het zekere nemen. Dit is natuurlijk niet niks...

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 20:44 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Souls schreef:
    (...)

    Dat zei ik dus ook. ik heb die liever 30 mensen dood dan me ene vriendin :S -dat klinkt echt hard-

    Maar ergens klinkt het me best onrealistisch dat ze je vriendin gaan vermoorden. Al ken ik die jongens natuurlijk niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Maar ergens klinkt het me best onrealistisch dat ze je vriendin gaan vermoorden. Al ken ik die jongens natuurlijk niet.


    Ze hebben ook iemand uit me klas in het ziekenhuis geslagen omdat die een vriendin van hun hoer noemde, hij had een gebroken neus en nog wat gekneusde dingen volgens mij. Maar ik geloof dat als ze hem echt zou aangeven, dat ze haar sowieso teruggaan pakken ;(

    Ik zou het wel melden bij de politie, ze zorgen er echt wel voor dat je niet in hun klauwen valt later :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.