• Hello guys!

    Iedereen is wel uitgescholden. Hoe kut het ook klinkt, let's face it, je bent vast wel eens een hoer, trut, kutwijf, bitch, slet, emo, goth, huppelkut, etc. genoemd. Toch?
    Of een ander scheldwoord.
    Vorige zomer gingen mijn zus, ik en wat vrienden met de speedboot naar Brielle. We kwamen van een vereniging af waar we allemaal met blote voeten lopen. Je draagt daar geen schoenen, dat is voor oude mensen daar.(nerd) Ik loop daar op het gras, zand, grind, asfalt, hout, etc. op met mijn blote voeten sinds ik net kon lopen/kruipen, dus dat ben ik wel gewend.
    Anyways, we hadden er dus niet aan gedacht om slippers of zo mee te nemen, dus toen we daar aankwamen moesten we op onze blote voeten lopen.
    Dus nou ja, we liepen daar allemaal gewoon relaxed en ik zag wel dat mensen raar keken haha.
    Toen was er opeens een meisje en die liep ons voorbij, en wees en riep: 'Dat zijn hippies, want ze zien er arm uit en hebben geen schoenen aan!'
    Oké, ik had gewoon een shortje met topje aan en m'n zus ook, en de jongens gewoon een zwembroek + shirt. Misschien zagen we er wat shabby uit, maar care hahaha.
    Maar we moesten zo lachen dat we als hippies werden aangezien 8D - zucht - Goede tijden..
    Wie is er ook wel eens raar 'uitgescholden'?(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Carcass schreef:
    Ik ben een keer vampier genoemd omdat de zon heel fel in mn oog scheen en ik auw zei. Ze geloofde echt dat ik een vampier was. :facepalm:


    Ik ook zovaak. Omdat ik heel bleek ben en ik kind of rode ogen heb.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Ik ben volgens me pa een ''Hummel''
    en vroeger een ''Wurm''
    x']


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hond, maar dat was zó gemeen, echt ik kan er nog steeds om janken als hoor wat daar achter zat.


    live the life you love

    Ik ben nog nooit voor huppelkutje uitgescholden XD maar wel voor Hippie XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Hahaha ;'D
    Vroeger zei mijn broer wel eens 'U moeder' tegen mij?(krul)


    effort never betrays you

    HeroHUNTER schreef:
    Mijn vader heeft ooit iemand uitgescholden voor Pannekoek :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    Ik ben door een meisje van 6 uitgescholden voor pannenkoek . En te netjes:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha, lol xD
    Geniaal xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik door mijn beste vriendin maar toen heb ik haar terug gescholden (oke ik begon want we hadden ruzie!)
    maar nu zijn we zo close door die ruzies!


    Love

    ik gisteren,
    ik was in de klas briefjes aan het schrijven met (H)een jongen(H)
    en dan waren we elkaar zo wat voor de lol aan het uitschelden,
    maar niet om mekaar te kwetsen ofzo.
    het geniaalste vond ik pombaksmoel en kersenpitpisser xD

    Nicholas schreef:
    Hond, maar dat was zó gemeen, echt ik kan er nog steeds om janken als hoor wat daar achter zat.

    blaf jij ook?

    Wel eens gothic genoemd...
    Maar dat is niet echt een rare belediging.
    Ik ben zelf geen gothic, maar ik draag wel redelijk [vooral vroeger] veel zwart, dus werd ik wel eens uitgemaakt als gothic.

    En vast wel meer, maar dat weet ik ff niet dan. x']

    Een jongen die een pak jonger was dan mij noemde me ooit eens cybergoth...
    en dat ziet er zo uit voor de mensen die niet weten wat het is;



    Ik vond het best wel grappig aangezien ik niet eens zulk haar heb...laat staan dat ik me zo ga kleden :o


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tis toch alleen maar een compliment als je voor hippies wordt uitgemaakt, hippies zijn stoer, in het algemeen dan.
    Ik ben vooral zelf voor emo/goth ofzo uitgemaakt, ookal heb ik geen idee hoe ze dr opkomen, aangezien ik me niet echt als een emo of goth zie.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    HA!
    Ik ben wel eens aangezien voor een jongen, verder niet echt geloof ik (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the