• Ik word echt gek nu op dit moment, ik heb veel vriendinnen - niet ego bedoelt - maar eentje I die is heel raar met jongens. Ze is nu verliefd op een jongen S en ze beweert dat ze met hem heeft. Niet dat ze zoveel contact met hem heeft, want omg hij zit op een andere school >.< & dus, het was aan via,via. & het is niet eens zeker ofzo?. Maar ze is zó stalkerig, wat zou jij ervan denken als jij een jongen was en dat meisje kwam heel vaak - zogenaamd toevallig - langs je school lopen en rent helemaal naar je toe om met je te praten. Vandaag ging ze met mijn en haar vriendin mee naar tennis omdat S en zijn vrienden ook daarop zitten, en nu gaat zij zich daar ook voor inschrijven.
    Oke als zij dat wilt doen moet ze dit vooral doen want mijn vriendin kwam hiermee aanzetten en toen zei ik dus dat. Maar zelf vind ik dit toch wel heel stalkerig en dit is nog niks! Ze gaat elke dag met hem praten - ookal is hij offline op msn -. Ze beweert dat ze hem heel goed kent, terwijl dat echt onmogelijk is want ooit zaten S en wij op dezelfde school maar niet in dezelfde klas en ze had zowat nooit contact met hem. Maar oké dit moest er dus even uit.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Het klinkt alsof er hier iemand een beetje jaloers is. ;x


    your eyes are like stars in the night.

    HAMMERTIME schreef:
    Eerlijk gezegd,
    vind ik dat jij overdrijft.

    Ik denk ook dat ze gewoon stapelgek verliefd is. :'_

    Achja, of die jongen dat al dan niet op prijs stelt zal haar vroeg of laat wel duidelijk worden denk ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Poseidon schreef:
    Het klinkt alsof er hier iemand een beetje jaloers is. ;x


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Poseidon schreef:
    Het klinkt alsof er hier iemand een beetje jaloers is. ;x

    ik zou nie zeggen dat ze jaloers is ze vind het meschien heel raar en overdreven als een meisje/vriendin de hele tijd naar die jongen gaat en ook nog gaat inschrijven bij tennis omdat ze hem zo leuk vind en meschien ook omdat ze er over opschept. het is een beetje stalkerig vind ik en het hoeft niet perse jaloers te zijn want je kan merken dat ze er best aan ergerd.
    ervaring met een vriendin maar dan over opschepen met andere dingen dus komt een beetje op het zelfde neer :'D


    Shoganai i ne~

    MissGleeK schreef:
    (...)
    ik zou nie zeggen dat ze jaloers is ze vind het meschien heel raar en overdreven als een meisje/vriendin de hele tijd naar die jongen gaat en ook nog gaat inschrijven bij tennis omdat ze hem zo leuk vind en meschien ook omdat ze er over opschept. het is een beetje stalkerig vind ik en het hoeft niet perse jaloers te zijn want je kan merken dat ze er best aan ergerd.
    ervaring met een vriendin maar dan over opschepen met andere dingen dus komt een beetje op het zelfde neer :'D

    oke dat kan ook he maar ik vind het echt irritant lezen hoe jij schrijft misschien kan je een beetje meer gebruik maken van interpunctie zoals hoofdletters kommas enzo.


    your eyes are like stars in the night.

    Nou haar verliefdheid zal wel over gaan.


    I love you Irem

    Ach, laat haar lekker verliefd zijn. Er komt nog wel een tijd dat ze zich dood gaat schamen voor dit gedrag (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ijsbeertje schreef:
    Nou haar verliefdheid zal wel over gaan.


    It's going to be difficult, but not impossible.