• Ik word echt gek nu op dit moment, ik heb veel vriendinnen - niet ego bedoelt - maar eentje I die is heel raar met jongens. Ze is nu verliefd op een jongen S en ze beweert dat ze met hem heeft. Niet dat ze zoveel contact met hem heeft, want omg hij zit op een andere school >.< & dus, het was aan via,via. & het is niet eens zeker ofzo?. Maar ze is zó stalkerig, wat zou jij ervan denken als jij een jongen was en dat meisje kwam heel vaak - zogenaamd toevallig - langs je school lopen en rent helemaal naar je toe om met je te praten. Vandaag ging ze met mijn en haar vriendin mee naar tennis omdat S en zijn vrienden ook daarop zitten, en nu gaat zij zich daar ook voor inschrijven.
    Oke als zij dat wilt doen moet ze dit vooral doen want mijn vriendin kwam hiermee aanzetten en toen zei ik dus dat. Maar zelf vind ik dit toch wel heel stalkerig en dit is nog niks! Ze gaat elke dag met hem praten - ookal is hij offline op msn -. Ze beweert dat ze hem heel goed kent, terwijl dat echt onmogelijk is want ooit zaten S en wij op dezelfde school maar niet in dezelfde klas en ze had zowat nooit contact met hem. Maar oké dit moest er dus even uit.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Eerlijk gezegd,
    vind ik dat jij overdrijft.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    -> Verplaatst naar liefde, vriendschap en familie.

    Maar ik denk dat ze gewoon enthusiast over hem is? Sommigen meisjes hebben dat nu eenmaal, dat ze helemaal head over heels verliefd worden. Ik denk dat dat bij haar ook het geval is, gewoon laten, dan gaat het vanzelf wel weer over (:

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 21:37 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    misschien is ze gewoon gek op hem, en laat ze dat een beetje merken, het kan ook zijn dat haar interesse wat betreft tennis bv gewoon een beetje hetzelfde is als die van hem, of ze denkt dat, verliefde puber he. ^^
    gewoon een beetje laten denk ik, anders ga je haar weer op dr huid zitten.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 21:41 ]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Ze is wel een beetje stalkerig ja. Zo zie je maar weer wat liefde met je kan doen (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Achja zo zal ze die jongen nooit krijgen 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ze is inderdaad wel een beetje stalkerig. Heel vaak 'per ongeluk' langslopen. Spreek dan gewoon met die jongen af xd


    To live would be an awfully big adventure

    Ze is zo verliefd, dat ze in een stalker verandert ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    HAMMERTIME schreef:
    Eerlijk gezegd,
    vind ik dat jij overdrijft.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ach je bent jong en je moet toch wat. (krul)


    -

    HAMMERTIME schreef:
    Eerlijk gezegd,
    vind ik dat jij overdrijft.

    Wat maakt het nou uit of hij op je school zit of niet? Ik ken zoveel mensen die niet bij elkaar op school zitten of in de buurt wonen die toch al lang samen zijn. Je weet toch niet of ze vaak sturen enzo...


    Love? No. I prefer cats.

    En wat is nu het probleem?
    Ze is verlieft op die jongen en dan doe je vreemde dingen. Dit valt nog wel mee,ik kan ergere dingen bedenken.
    Sorry maar ik vind dat jij je meer aanstelt dan zij.
    Als je het zo erg vind,praat er dan over,dat is beter dan het hier neer zetten want zo los je niks op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ken mensen die ergere dingen doen dan haar, ze is gewoon verliefd, het gaat wel over.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Pyro schreef:
    Ik ken mensen die ergere dingen doen dan haar, ze is gewoon verliefd, het gaat wel over.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Laat haar toch, ze is gewoon verliefd.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    OMYJBIEBER schreef:
    Ze is wel een beetje stalkerig ja. Zo zie je maar weer wat liefde met je kan doen (:


    Shoganai i ne~