• Een vriendin van me haar ex heeft haar een tijdje geleden zo hard
    gekwetst dat ze moest huilen. Ze houd nu weer van hem.
    Ze wilt hem nu ook kwetsen zodat haar ex het ook voelt
    hoe hard ze gekewtst is geweest.

    Moet ze dat doen?Of is dat dom?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Stubby schreef:
    Doen want jongens denk van pff een meisje jongens ( de meeste) hebben geen gevoelens ze weten niet hoe hard dat pijn doet door meisjes te kwetsen en ze mogen eens beseffen hoe hard ze zijn tegenover meisjes

    Dit is mijn mening

    LOL Jongens hebben wel degelijk gevoel. :') Die laten het alleen niet altijd blijken.


    ars moriendi

    Stubby schreef:
    Doen want jongens denk van pff een meisje jongens ( de meeste) hebben geen gevoelens ze weten niet hoe hard dat pijn doet door meisjes te kwetsen en ze mogen eens beseffen hoe hard ze zijn tegenover meisjes

    Dit is mijn mening

    Ook jongens zijn human beings, en ja ook jongens hebben gevoel. Ze laten het wat minder blijken dat is een heel ander verhaal. :')


    Everything is worse without music.

    Stubby schreef:
    Doen want jongens denk van pff een meisje jongens ( de meeste) hebben geen gevoelens ze weten niet hoe hard dat pijn doet door meisjes te kwetsen en ze mogen eens beseffen hoe hard ze zijn tegenover meisjes
    Dit is mijn mening


    Jongens hebben gevoel, zoals ieder ander. Ten tweede, ik ken genóeg jongens die weten hoe het voelt, (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Wraak is nooit de oplossing! Die jongen zal haar ook niet expres hebben gekwetst. Het is ook echt Laag om iemand Pijn te doen.

    Negeren lost ook niets op. Dus ga een keer praten waarom hij je heeft gedumpt.


    Firm believer of all that is magic

    Carcass schreef:
    (...)

    Jongens hebben gevoel, zoals ieder ander. Ten tweede, ik ken genóeg jongens die weten hoe het voelt, (:

    Inderdaad, me too (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Dat is dom


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wraak is meestal geen goede oplossing,.. Hij is het gewoon niet waar dat zij er energie insteekt en zich verlaagt naar zijn niveau,..
    maarja,. das mijn mening


    Only those who listen can hear

    Klinkt als een of andere film.
    Maar ik zou het niet doen, kijk maar naar die films. Pakt altijd verkeerd uit:Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Verleidelijk, maar ik zou het niet doen. Met haat en wraak over en weer pingpongen leidt alleen maar tot meer shit.


    No growth of the heart is ever a waste

    neej, moet ze niet doen! Wraak is nooit goed, hoewel het soms wel erg aantrekkelijk is..

    Ik snap haar wel.


    None but ourselves can free our minds.

    Maryland schreef:
    Tuurlijk, moet je vooral doen joh. Vooral je energie erin steken :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik snap wel dat ze dat wilt, maar dat kan ze beter niet doen.
    Trouwens, als ze echt weer van hem houdt, dan zou ze dat niet willen doen. Dus ik denk dat hun relatie sowieso op niets uit zou lopen en dat ze gewoon normaal tegen elkaar moeten doen.


    To live would be an awfully big adventure

    Beetje dom, niet doen..


    What is youre favo scary movie?