• Ik heb een meisje bij mij op school en die doet super stoer omdat ze in de 2de zit en wij in de 1ste. Ze denkt zelf dat ze heel wat is en loopt ons altijd lastig te vallen dat een vriendin van mij zelfmoord wil plegen. En vandaag in de kleedkamer keek ze mijn vriendin heeel vies aan enzo. En ze begon met kanker te schelden tegen mijn ''nicht' dus ik zei zo dnek eeerst aan de mensen die kanker hebben voordat je scheld ermee. En toen zei zij zo van Nou en. Ik werd best wel boos omdat ze zo reageerde aangezien er mensen doodgaan aan kanker. Dus zei ik zo ja als jij kanker hebt en je vraagt wat moet ik doen zeg ik ook wel nou en. Ik was echt wel boos. Dus keek ze me heel vies aan en dat irriteerde me zo erg dat ik zo zei Ja ik weet niet hoowr maar je word heus niet mooier als je zo vies kijkt. En eigenlijk voelde het best wel goed want nu durft ze niet meer naar me te kijken en ons aan te spreken. Dus ik heb lekkere mijn eigen probleem opgelost zonder de hulp van me mentor in te schakelen. Ben er best wel trots op lol

    Dus hoe was jullie dag?

    Zoiets heb ik in de 2e ook een keer gedaan. Daarna stond ik helemaal te trillen :'D
    Goed van je! (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Goed van je!,

    Mijn dag was normaal.
    Morgen vallen er 4 uren uit :'D
    3de uur uit, en normaal heb ik tot het 7de

    Mijn dag was redelijk goed.Niets interessants gedaan op school helemaal niks.
    Wel goed dat je dat meisje aansprak trouwens(Y).


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Wow, ik had dat niet gedurfd.

    Gisteren was ik om 5 over 12 al uit vanwege de rapportvergaderingen, dus dat was echt relaxt. Vandaag ben ik om kwart over 2 uit en dat is ook lekker. Alleen de rest van de week 10 voor half 4 uit:(


    To live would be an awfully big adventure

    goed gedaan!
    ik vind dat mensen die met kanker schelden zelf kanker moeten krijgen :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    gehehe,.. goed aangepakt,.. bij ons is het alleen zo dat de 1e jaars een te groot ego hebben en denken dat ze alles zijn -.-
    dat hoort niet vind ik zo -.-
    xD

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 9:37 ]


    Only those who listen can hear