• Ik heb een meisje bij mij op school en die doet super stoer omdat ze in de 2de zit en wij in de 1ste. Ze denkt zelf dat ze heel wat is en loopt ons altijd lastig te vallen dat een vriendin van mij zelfmoord wil plegen. En vandaag in de kleedkamer keek ze mijn vriendin heeel vies aan enzo. En ze begon met kanker te schelden tegen mijn ''nicht' dus ik zei zo dnek eeerst aan de mensen die kanker hebben voordat je scheld ermee. En toen zei zij zo van Nou en. Ik werd best wel boos omdat ze zo reageerde aangezien er mensen doodgaan aan kanker. Dus zei ik zo ja als jij kanker hebt en je vraagt wat moet ik doen zeg ik ook wel nou en. Ik was echt wel boos. Dus keek ze me heel vies aan en dat irriteerde me zo erg dat ik zo zei Ja ik weet niet hoowr maar je word heus niet mooier als je zo vies kijkt. En eigenlijk voelde het best wel goed want nu durft ze niet meer naar me te kijken en ons aan te spreken. Dus ik heb lekkere mijn eigen probleem opgelost zonder de hulp van me mentor in te schakelen. Ben er best wel trots op lol

    Dus hoe was jullie dag?

    Wauw, slim aangepakt. (:
    Had ik nooit gedurfd.

    Ehm ik had het eerste en laatste uur uitval.
    En ik heb mijn wiskunde proefwerk verknald.

    EmpireAngel schreef:
    Wauw, slim aangepakt. (:
    Had ik nooit gedurfd.

    Ehm ik had het eerste en laatste uur uitval.
    En ik heb mijn wiskunde proefwerk verknald.

    Awh ja ik verknal ook wel vaak mijn pwen

    Hahahaah Iman komt in actie! Ja wij hebben ook problemen gehad met mensen uit de 4de enzo,


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Lol, wat een zielig mens. 'Nou, en?' Tss, ik had haar echt geslagen. Maar wel goed van je! :3
    Mijn dag was eigenlijk best relaxed, had eerste uur vrij dus kon lekker uitslapen. En ik had een 9,6 voor een toets van Frans. (krul)


    wth.

    Quixotic schreef:
    Lol, wat een zielig mens. 'Nou, en?' Tss, ik had haar echt geslagen. Maar wel goed van je! :3
    Mijn dag was eigenlijk best relaxed, had eerste uur vrij dus kon lekker uitslapen. En ik had een 9,6 voor een toets van Frans. (krul)

    9.6 OMG

    mijn dag was ; saai. :/


    Life is a beautiful struggle

    Bangbros schreef:
    mijn dag was ; saai. :/

    aawh echt niks leuks beleefd

    Mijn dag was wel chill. Was al om 1 uur uit :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Damnara schreef:
    Mijn dag was wel chill. Was al om 1 uur uit :'D

    Ik oook alleen moesten we wel in de kou gaan gymen

    Mijn dag was vaag,
    Ik heb verkort lesrooster, dus was vroeg uit maar wel een rot dag.
    1ste uur, Duits: Ik moet jullie nog een SO geven, dat doen we volgende week woensdag.
    2e uur, AK: Ik moet jullie nog een SO geven, dat doen we volgende week maandag.
    3e uur, Latijn: Ik moet jullie nog een proefwerk geven, dat doen we volgende week maandag.

    Echt omg, ik heb volgende week 5 pw's, 2 praktische opdrachten en 2 so's terwijl ik donderdag zelfs vrijheb..:S

    Aaah goedzo dat je hebt gezorgd dat die bitch haar bek hield.. <33

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 15:32 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mijn dag was best goed :')
    Vandaag kwam eindelijk mijn beste vriend weer naar school. Ik heb hem een tijd lang niet gezien omdat hij in een depressie zat, maar het gaat al stukken beter met hem. Maar goed, hij is de enige van alle mensen in mijn omgeving die het weet over mijn 'geheim', dus het was wel fijn dat ik even met hem over mijn probleem kon praten(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Goed zo :')
    Mijn dag was best leuk, twee tussenuren.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Quixotic schreef:
    Lol, wat een zielig mens. 'Nou, en?' Tss, ik had haar echt geslagen. Maar wel goed van je! :3
    Mijn dag was eigenlijk best relaxed, had eerste uur vrij dus kon lekker uitslapen. En ik had een 9,6 voor een toets van Frans. (krul)


    We accept the love we think we deserve.

    iGranger schreef:
    Hahahaah Iman komt in actie! Ja wij hebben ook problemen gehad met mensen uit de 4de enzo,

    hahha lol Iman komt in actie

    goed gedaan hoor!ik had mezelf niet in kunnen houden(althans toen ik in de eerste zat negeerde ik het altijd)

    voor de rest was mijn dag wel chill, ben om 10 voor 12 naar huis gegaan
    had geen zin meer ;x


    Listen to your heart and your dreams come true ~