• Ik heb een meisje bij mij op school en die doet super stoer omdat ze in de 2de zit en wij in de 1ste. Ze denkt zelf dat ze heel wat is en loopt ons altijd lastig te vallen dat een vriendin van mij zelfmoord wil plegen. En vandaag in de kleedkamer keek ze mijn vriendin heeel vies aan enzo. En ze begon met kanker te schelden tegen mijn ''nicht' dus ik zei zo dnek eeerst aan de mensen die kanker hebben voordat je scheld ermee. En toen zei zij zo van Nou en. Ik werd best wel boos omdat ze zo reageerde aangezien er mensen doodgaan aan kanker. Dus zei ik zo ja als jij kanker hebt en je vraagt wat moet ik doen zeg ik ook wel nou en. Ik was echt wel boos. Dus keek ze me heel vies aan en dat irriteerde me zo erg dat ik zo zei Ja ik weet niet hoowr maar je word heus niet mooier als je zo vies kijkt. En eigenlijk voelde het best wel goed want nu durft ze niet meer naar me te kijken en ons aan te spreken. Dus ik heb lekkere mijn eigen probleem opgelost zonder de hulp van me mentor in te schakelen. Ben er best wel trots op lol

    Dus hoe was jullie dag?

    Wauw, slim aangepakt. (:
    Had ik nooit gedurfd.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb meestal problemen met 1e jaars , niet vaak ze staan gewoon vaak in de weg en dan duw ik ze even. XD
    Maar iig goed gedaan


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Quixotic schreef:
    Lol, wat een zielig mens. 'Nou, en?' Tss, ik had haar echt geslagen. Maar wel goed van je! :3
    Mijn dag was eigenlijk best relaxed, had eerste uur vrij dus kon lekker uitslapen. En ik had een 9,6 voor een toets van Frans. (krul)


    De laatste toets van Frans die ik heb gehad, had ik een 6, ):

    Ik zou ook 'Nou en?' gezegd hebben, maar goed, dat ben ik.
    Je hebt 't wel goed opgelost als het werkt. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Ik zou ook 'Nou en?' gezegd hebben, maar goed, dat ben ik.
    Je hebt 't wel goed opgelost als het werkt. :')

    Sorry hoowr maar als je zelf weet dat er zoveel mennsen er pijn aanlijden zou ik dus echt geen Nou en zeggen maar oke

    Mijn dag is een beetje... shit. Ik heb vandaag een cijfer teruggekregen waarvan ik dacht: NOOOO!
    Maar goed, ik mag hem herkansen.
    En nu ga ik macaroni eten. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dreft schreef:
    (...)
    Sorry hoowr maar als je zelf weet dat er zoveel mennsen er pijn aanlijden zou ik dus echt geen Nou en zeggen maar oke

    Er zijn zoveel ziektes/aandoeningen die mensen als scheldwoord gebruiken, maar daar wordt niet naar omgekeken. Ik vind het een beetje hypocriet gedoe rond dat hele scheldwoord maar goed. That's just me :] Maar als iemand expliciet niet wil dat ik ergens mee scheld dan doe ik het ook niet in zijn/haar bijzijn, alleen uit respect. Zo is mijn vriendin christelijk en zeg ik geen 'godverdomme' als zij er bij is, maar verder interesseert het me weinig. Ik geloof zelf nota bene.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 18:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hm, goed aangepakt, en zeker je mentor inschakelen! ;3

    Mijn dag was verschrikkelijk. Eerst moest ik naar een of andere domme arthouse film, daarna naar een kinderachtige voorstelling en nu ben ik aan het falen met mn Duits mondeling maken.


    Destroy what destroys you.

    Dreft schreef:
    (...)
    Sorry hoowr maar als je zelf weet dat er zoveel mennsen er pijn aanlijden zou ik dus echt geen Nou en zeggen maar oke


    Dat weet ik, ik heb meerdere familieleden die kanker hebben of eraan gestorven zijn.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    TheBoss schreef:
    (...)
    Er zijn zoveel ziektes/aandoeningen die mensen als scheldwoord gebruiken, maar daar wordt niet naar omgekeken. Ik vind het een beetje hypocriet gedoe rond dat hele scheldwoord maar goed. That's just me :] Maar als iemand expliciet niet wil dat ik ergens mee scheld dan doe ik het ook niet in zijn/haar bijzijn, alleen uit respect. Zo is mijn vriendin christelijk en zeg ik geen 'godverdomme' als zij er bij is, maar verder interesseert het me weinig. Ik geloof zelf nota bene.


    Exactly.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn dag was normaal en mijn duitse toets ging erg goed! *DenkIk*


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    mijn dag was gezellig,grappig en leuk :')
    en heb goede zin door het lekkere weer.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Goed aangepakt ze moet maar niet denken dat ze het is

    ooh gewoon zoals normaal behalve de 2de laatste uren geen les xD

    Was gewoon goed


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Zo, je bent ook heel wat als je in de 2e zit. Ja, een kleuter misschien. Meer niet (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    goed gedaan (:
    ik had opeens vandaag 2 tussenuren achter elkaar aan zonder dat ik t wist...


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget