• Oke, even snel voordat ik ga slapen. Ik had vanochtend vroeg geen kaarten, ging naar de FRS om proberen te winnen, niet gewoon en uiteindelijk opgescheept met 15 NSN albums. Daarna naar AHOY gegaan, Pattie en Justin's leraar ontmoet. Nog steeds geen kaarten. En blauwe plek van 10 bij 10 cm op mijn been, een gebroken vinger, een nieuwe pet gekocht, paars van Yankees! Ik heb met een danser van Bieber gepraat die mijn pet heel awesome vond. Een uur voor de deuren opengingen, belde een vriendin. JE KON KAARTEN KOPEN. METEEN GEKOCHT HEELMAAL DOOD. Naar binnen gegaan, mijn longen uit mijn lijf geschreeuw met nog steeds een dode duim, helemaal dik en alles. Ben bij het voorprogramma naar de EHBO gegaan, ze hadden hem even gespalkt en kom net terug van het ziekenhuis met gips, jeuj. ANYWAY. HET CONCERT WAS ZO OH MY GOD, IK KAN HET NIET GELOVEN DAT IK FACKING RIJ 16 ZO DICHTBIJ EN OMG HET WAS ZO FACKING GEWELDIG GEWOON. IK KAN HET NIET GELOVEN DAT IK HEM LIVE HEB GEZIEN. IK GA DOOD


    Oke, vertel me hoe het bij jou was. Ik ga nu slapen.

    Ik vond het heel leuk, stond 1e rang rij 1, maar ik zag gewoon dat Justin kapot was. Hij zag er echt niet goed uit, en zong niet alles live. En de songs die ie wel live zong zong ie met moeite leek wel. Ik denk echt dat ie overwerkt.. Maar het was wel leuk (:


    I chill back and I spread peace n love

    Carcass schreef:
    ..Congrats, lol.


    Only those who listen can hear

    Supervet! Je had superveel geluk. Wel kut van je duim. :c is Pattie aardig? (:


    live the life you love

    OH MY GOD. Stak bieber ook al zijn middelvinger uit naar jou ;$?

    De reacties hier lezend denk ik dat er meer mensen naar dat concert zijn gegaan om het feit dat het jongetje Justin Bieber daar was dan om zijn geweldige stemgeluid. :') Maar goed, fijn dat je het leuk hebt gehad;)


    ars moriendi

    Magnetic schreef:
    Ik was er ook, maar ik vond het vet kut. Hij had gewoon 5 nummers van de 12 die hij zong live gezongen, de rest was allemaal playback, sukkel. mijnmening


    Waarom was je er dan? (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ilovesana schreef:
    Omg Wat superleuk!
    Ik wil ook zo dicht bij een concert staan... Maar dan bij Bruno Mars ofso :'D
    Maar wel leuk, dat jij het zo geweldig vond ^.^


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Believers schreef:
    (...)

    Waarom was je er dan? (krul)


    Omdat ik kaartjes had, en mijn ouders hadden het betaalt, en dus vondi khet een beetje lullig om dan niet te gaan...


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Believers schreef:
    (...)

    Waarom was je er dan? (krul)

    Ze kon van te voren toch ook nog niet weten dat die jongen de helft ging playbacken? (cat)


    ars moriendi

    ik ga woensdag in België & ik zit op rij 9!!!! & als ik het zo hoor kan ik heeeeeel veel verwachten ohhhhh iedereen haat me nu al op school omdat ik zo hyper doe, ben vet blij voor je dat je toch nog aan tickets bent geraaaakt! ='D


    There's nothing like us.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Ze kon van te voren toch ook nog niet weten dat die jongen de helft ging playbacken? (cat)

    Dat ook.


    What doesn't kill you makes you stronger.

    welke liedjes zong hij btw allemaal?:'D


    There's nothing like us.

    Haha, leuk verhaal :') Ik ben blij dat het zo leuk voor je was!
    Ik ken een vriendin die op rij 5 zat o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    HEARTBUCKS schreef:
    welke liedjes zong hij btw allemaal?:'D

    Um, *thinks*, Love me, Bigger, Runaway Love, Never Let You Go, Favourite Girl, One Less Lonely Girl, Never Say Never, Up, That Should Be Me, Eenie Meenie, Down To Earth, U Smile One Time, Baby. Dat waren ze als het goed is allemaal..

    Acceptance schreef:
    (...)
    Um, *thinks*, Love me, Bigger, Runaway Love, Never Let You Go, Favourite Girl, One Less Lonely Girl, Never Say Never, Up, That Should Be Me, Eenie Meenie, Down To Earth, U Smile One Time, Baby. Dat waren ze als het goed is allemaal..


    ooooh zalig, & ik moet nog 2 dagen wachten :c :c :c


    There's nothing like us.