• Ik verveel me dus als iemand een cover wil.

    Voorbeelden (een beetje simpel maar ik ben aan het experimenteren met een nieuw programma):



    ^^ Nieuwste creatie (het zijn drie verschillende plaatjes) ^^


    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 16:42 ]


    When love is not madness, it is not love

    Storie: Blinded in Chains
    plaatje: Ehm, ik heb niet echt een plaatje. Maar het het gaat over Synyster Gates die een meisje ontvoerd omdat hij helemaal obsessed met haar is. Hij mishandeld haar een beetje en bindt haar vast met kettingen aan een paal.
    text?: The Wrong Way to Love
    extra: ach, doe maar wat


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    ehm veel reacties, ik doe gewoon één voor één en als je zelf al plaatjes hebt gaat het heel snel, want dat kost veel tijd.



    http://edmeexstijlen.webs.com/plaatje3.jpg


    When love is not madness, it is not love

    Ik zal je plaatjes sturen, een minuutje.


    all I want is the taste that your lips allow

    TOMLINSON schreef:
    Klik doe iets leuk ^^

    wie scrhijft een love song? (m/v)
    wil je er personen op?


    When love is not madness, it is not love

    Ze zijn mooi, welk nieuw programma ben je dan aan het uitproberen? (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.



    all I want is the taste that your lips allow

    Anne06 schreef:
    (...)
    wie scrhijft een love song? (m/v)
    wil je er personen op?

    Ik heb de fotos hierboven gezet, alleen title moet erbij ;x


    all I want is the taste that your lips allow


    http://edmeexstijlen.webs.com/afb%203.jpg


    When love is not madness, it is not love

    MaraMalfoy schreef:
    Jij hebt zeker geen zin om mij dat uitgebreid te leren..
    ik ben namenlijk een slechte leerling op computergebied..xd


    Ik maakte vroeger websites dus mijn kennis van dit soort programma's is ook niet zomaar aankomen waaien, wat je het beste kan doen is tutorials op internet volgen, heb ik ook eindeloos gedaan.
    Wat ik hier doe is niets meer dan een plaatje, plaatje plakken als nieuwe layer en dan de layer doorzichtig maken.


    When love is not madness, it is not love

    Titel: Fame changed them




    Oh, en als je het te druk hebt dan zeg je het maar

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 19:20 ]


    Ex astris, sciencia

    Kan je die van mij doen of niet?
    Xx×

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 19:00 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    taraluis schreef:
    Kan je die van mij doen of niet?
    Xx×


    Ik ben nog bezig met die daarvoor, dus ik ga er zo naar kijken


    When love is not madness, it is not love

    Sawtooth schreef:
    Kan je ook voor mij maken? Hier de inleiding van het verhaal in het kort:

    De ouders van het meisje worden vermoord voor haar neus, terwijl ze in een kast zat. Daarna werd ze 'gestoord', nou.. eigenlijk niet.. Ze is helemaal niet gestoord. Maar ze wil in het gekkenhuis blijven. WAnt als ze naar buiten gaat, is ze bang. Bang dat de moordenaars haar ook zullen vermoorden. Ze was een klein meisje toen haar ouders werden vermoord, ze heeft er een trauma aan overgelaten. Dus ze heeft bijn anooit iets van de buitenwereld kunnen zien. Dus doet ze vóór het gezicht van die mensen alsof ze gek is, en doet ze alle symptomen na van elk gek/gestoord kind, zodat ze denken dat zij ook zo is.
    Op een dag komt Justin Bieber op bezoek. Want hij heeft toch 'goede daden.' Net zoals bij Afrika en arme landen enzo, wilt ie ook zulke kinderen helpen. Maar zijn blik valt op haar, omdat hij ziet dat ze acteert. En hij wil haar helpen, maar zij.. zij hoeft niks van hem hebben, want ze weet niet dat hij een tienerpopsenatie is en blablab. Justin Bieber blijft totdat hij vrienden meth aar kan worden, of misschien wel meer.


    Het is een beetje kort uitgelegd, ik hoop dat je er wat aan hebt.
    De titel is: 'I know you're faking.'
    Doe maar wat, ik vind die van jou heel mooi, en dankje (;

    &ps. misschien 2 plaatjes door elkaar. ik hoop adt de beschrijving je helpt.
    xxxx

    Kan je misschien zeggen wat je voor foto's wil? Bijv. een meisje in een kast of iets met justin bieber


    When love is not madness, it is not love

    Oke Thnxx (H)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    taraluis schreef:
    Oke Thnxx (H)

    Het is lastig omdat de plaatjes niet dezelfde grootte zijn en de kwaliteit erg achteruit gaat bij verkleinen/vergroten, kan ik misschien voor die van twilight/hp een andere zoeken?


    When love is not madness, it is not love