• Ik word gepest op mijn school.
    het zijn een paar jongens uit mijn klas en kinderen uit andere klassen.
    sommige kinderen van die andere klassen ken ik niet eens.
    ik ben naar mijn mentor gegaan en zij doet er niks aan!
    ik heb een jongen al geslagen en getrapt maar hij blijft doorgaan...
    hij ligt ook niet echt in de buurt ofzo, mn moeder hefet me daar ingeschreven terwijl ik toch naar een andere school wilde, en die ligt hier dus veel dichterbij...
    nu ben ik alleen aan het twijfelen, want ik heb op deze school ook vrienden en vriendinnen die ik dan wel ga missen...
    op de andere school ken ik ook mensen en heb ik ook vrienden en vriendinnen.
    ik heb ook al verschillende dingen gedaan om het op te lossen, ik ben ook naar de teamleider gegaan, die probeerde er iets tegen te doen, maar dat lukte uit eindelijk ook niet, omdat die jongens zich er niks van aan trekken.
    maar dan nog, als de mensen die ik ken ophouden, gaan de mensen die ik niet ken gewoon door en daar kan ik dan niks aan doen omdat ik geen namen van hun heb...
    ik heb het al met mijn ouders overlegd en wil het zelf ook wel, ik heb sowieso nooit naar die school gewild...
    de rede dat ik twijfel is eigenlijk gewoon dat ik de vriendinnen op deze school veel minder zal gaan zien...
    mijn vraag is dus,
    moet ik van school wisselen of niet?

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 16:21 ]


    Live young, wild and carefree ~

    Dat kunnen wij toch niet voor jou beslissen? Bespreek het met je ouders en denk er zelf ook heel goed over na. Dat er aan het pesten niets gedaan wordt is trouwens een fout van je mentor, kan je het niet ergens anders in de school melden? Ik vind het niet kunnen dat jij weg moet doordat zij jou pesten.
    Maar natuurlijk is het voor jou ook niet leuk en als ze er toch nog mee door blijven gaan moet je het misschien wel doen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik zou eerst doen wat je kunt om het op te lossen. Want van school wisselen klinkt wel als een oplossing, maar wat als je daar ook gepest wordt? Daar heb je dan geen vrienden zitten om je te steunen, die heb je hier wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Ik zou eerst doen wat je kunt om het op te lossen. Want van school wisselen klinkt wel als een oplossing, maar wat als je daar ook gepest wordt? Daar heb je dan geen vrienden zitten om je te steunen, die heb je hier wel.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik ben ook van school gewisselfd, op zich valt het van school wisselen wel mee. De problemen met verschil van boeken en zo lijkt veel erger dan het is. Ik mis alleen m'n vrienden van m'n oude school heel erg, met mensen op m'n nieuwe school ben ik minder close. Maar pesten gebeurd overal, dus ik zou niet alleen daarvoor van school wisselen. Sterkte. <3


    Some people feel the rain, others just get wet.

    Aan de ene kant misschien wel, als jij je gelukkiger voelt op die andere school. maar aan de andere kant is het beter dat je blijft, omdat je ej niet moet laten doen.


    Save me from myself.