• Ja hij was echt heel eng en raar. Meestal droom ik altijd apart vlak voordat ik wakker word maar vandaag was het wel heel erg. Het is heel moeilijk om uit te leggen maar het ging in iedergeval over mensen die zich massaal lieten doodbloed en dan gingen springen enzo om maar zoveel bloed te verliezen uit wonden die ze hadden over hun hele lichaam. Ik bedoel wie droomt er nou zoiets?! 0.0

    Iemand nog raar gedroomd vannacht.
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vannacht niet, maar de laatste tijd droom ik wel heel vaak enge dingen. Meestal over mijn familie.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Iel, dat klinkt echt heel eng o.o
    En ja, ik droom geregeld heel vreemd. Eigenlijk alleen maar, haha. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik kan me bijna nooit mijn dromen herinneren


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Vandaag had ik een zeer mooie droom, want ik wilde niet wakker worden. Alleen ben ik hem vergeten.


    Olive

    Eurydice schreef:
    Ik kan me bijna nooit mijn dromen herinneren


    Alleen soms wat ik droom als ik al half wakker ben..


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik droom soms vreemd maar soms ook heel mooi!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    In een kamer bewoog het beeld van de TV heel raar. Iemand ging kijken en toen kwam er een zwart slijmerig hoofd uit, zonder ogen. Hij kroop de TV uit en slond met zijn nagels iemand helemaal uiteen. Toen nam het zwarte slijm die andere ook over.. en er was overal bloed.
    D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Jacker schreef:
    Vandaag had ik een zeer mooie droom, want ik wilde niet wakker worden. Alleen ben ik hem vergeten.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    je kan op het internet opzoeken wat je droom betekend?
    ik kan mijn dromen van vanacht niet herinneren.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik verloor mijn tas en ik was helemaal in paniek want mijn Ipod zat daarin. Zoiets was het volgens mij.

    Ik droomde dat Laura had gehoord dat mijn klastitularis tegen zijn collega's zei wat voor een verschrikkelijke leerling ik ben.(cat)

    En ik heb nog iets gedroomd, maar dat ben ik vergeten. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'