• Klik!

    Ik zou een antwoord leuk vinden want ik zit er over te denken om dit te maken.


    What’s your existence measured by?

    Ja het zou Handig zijn

    Zou jij dit maken


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ik zou het gaan maken ja, maar als ik ergens niet uit kan komen, dan ken ik op quizlet genoeg hele goede schrijvers die vast kunnen helpen ;)


    What’s your existence measured by?

    Ik zou het wel handig vinden. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Fantasy schreef:
    Ik zou het gaan maken ja, maar als ik ergens niet uit kan komen, dan ken ik op quizlet genoeg hele goede schrijvers die vast kunnen helpen ;)


    Ah Ja Ik wil je anders ook wel proberen te helpen hoor


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Stubby schreef:
    (...)

    Ah Ja Ik wil je anders ook wel proberen te helpen hoor


    Oh dankje! ja, ik moet het idee nog even gaan uitwerken, maar er zijn nu al aardig wat mensen die het leuk zouden vinden, dus ik ga eens bedenken hoe ik dit ga regelen! :D dankjewel voor de reactie!(flower)


    What’s your existence measured by?

    Ik zou t niet gebruiken denk ik. Maar misschien wel handig voor andere.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik weet niet of ik het zelf zou gebruiken, maar ik zou het wel leuk vinden als je dat zou maken. Ik denk dat het voor sommige users wel leuk kan zijn (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ja, zou handig zijn. Ik wil ook schrijven, maar ik ben slecht erin. :P


    Some people feel the rain, others just get wet.

    Ik weet niet of ik er gebruik van zou maken, maar ik zou het wel leuk vinden als meerdere van de 'bekende' schrijvers hier op Q daar tips in zouden posten over bijvoorbeeld schrijfstijlen, zodat je meerdere dingen hebt om te zien wat jou het beste ligt, en dat je meer leert over manieren van schrijven of zo :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Socrates schreef:
    Ik weet niet of ik er gebruik van zou maken, maar ik zou het wel leuk vinden als meerdere van de 'bekende' schrijvers hier op Q daar tips in zouden posten over bijvoorbeeld schrijfstijlen, zodat je meerdere dingen hebt om te zien wat jou het beste ligt, en dat je meer leert over manieren van schrijven of zo :'D


    Ik zou ook wel wat schrijvers op quizlet willen vragen hoe zij bepaalde problemen oplossen in hun verhalen :)
    Maargoed dan moet ik eerst een onderwerp hebben om over te praten dus ik ga nu even informatie inwinnen(nerd)


    What’s your existence measured by?