• Kan iemand hier een cover van maken? Het verhaal is nog niet af, of online, maar ik ben er aan bezig. De beschrijving staat dus ook nog niet vast.
    Titel of the story: Under the sea.
    Beschrijving: [...] is een zeemeermin, en gaat dood aan [nog evenz ziekte- naam verzinnen.] Ze heeft nog maar enkele dagen te leven. Het enige wat haar kan redden is een gelukstraan van een mens, die voor haar is gelaten. [...] verlaat voor het eerst de zee, om haar eigen leven te redden. (Klinkt stom , het verhaal kwam net in me op enzo, dus het moet nog worden uitgewerkt enzo, en ja, het is half afgeleid van zo'n film, kan niet even op de naam komen)



    Ik zou graag erdoor heen willen hebben gezet; Under the sea.Maak er maar iets moois van, super bedankt!


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Pernilla schreef:
    (...)

    Ik kan hem niet zien :X

    Nu wel (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Nu wel (:


    Ik kan hem niet zien, waaraan ligt dat? :$


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Pernilla schreef:
    (...)

    Ik kan hem niet zien, waaraan ligt dat? :$

    Het plaatje kan je nu toch wel zien?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Het plaatje kan je nu toch wel zien?


    Ja, nu wel.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Pernilla schreef:
    (...)

    Ik ga deze gebruiken als je de letters inplaats van roze meer blauw/zwart wil doen, is dat goed? :9~
    isgoed!


    it's so empty living behind these castle walls

    de kleine lettertjes moesten wel licht blijven, anders kon je ze niet meer lezen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 17:13 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:


    Awesome ;3


    Only those who listen can hear

    Mississippi schreef:

    de kleine lettertjes moesten wel licht blijven, anders kon je ze niet meer lezen.


    Echt wauw! Superbedaankt!

    Nu nog even een ziekte ofzoiets, is d'r toevallig iemand die een zeemeerminnen ziekte kent? *kuch*


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Pernilla schreef:
    (...)

    Echt wauw! Superbedaankt!

    Nu nog even een ziekte ofzoiets, is d'r toevallig iemand die een zeemeerminnen ziekte kent? *kuch*

    Zo dat hun huid van hun staart afschilfert. Vraag me niet hoe dat heet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ^^ dat is best wel vies ;o


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.


    Happy Birthday my Potter!