• Ik ben verliefd geweest op een jongen die me pijn deed zodra we iets hadden. Maar mijn beste vriendin gaat nu met die jongen uit en ik wil haar graag beschermen tegen die jongen maar ik weet niet hoe. Iemand tips?

    Cloë


    Mensen die om je lachen hebben geen leven

    Titel aangepast > alleen 'help' is niet toegestaan en tevens ook niet om 't geheel in hoofdletters te schrijven


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik denk niet dat je veel meer kan doen als haar "waarschuwen"

    ianthomas4ev schreef:
    ik denk niet dat je veel meer kan doen als haar "waarschuwen"

    Dat denk ik ook. Het is aan je vriendin de keuze of ze ernaar luistert of niet. En als die jongen haar ook pijn doet, kan je haar alleen maar steunen en troosten.


    To live would be an awfully big adventure

    ianthomas4ev schreef:
    ik denk niet dat je veel meer kan doen als haar "waarschuwen"


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    probeer haar te waarschuwen, en er duidelijk bij zeggen dat je niet jaloers bent en ze uit elkaar probeert te krijgen. Ik vindt heb btw wel echt een bitchy move dat ze jouw ex date...


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Zoals de meeste zeggen hier, haar gewoon waarschuwen.
    Een echte vriendin zou je vertouwen?

    xMystic schreef:
    probeer haar te waarschuwen, en er duidelijk bij zeggen dat je niet jaloers bent en ze uit elkaar probeert te krijgen. Ik vindt heb btw wel echt een bitchy move dat ze jouw ex date...

    vind ik niks bitchy's aan (';

    Ik denk niet dat je veel meer voor haar kan doen dan waarschuwen..


    Me so good.

    Veel kan je niet doen..
    Als je haar van te voren voor hem hebt gewaarschuwd, is het denk ik al genoeg.

    Ze is je beste vriendin, en ze gaat nog met een jongen waarmee jij iets hebt gehad? Sorry, maar dat vind ik echt niet slim.
    En ze weet toch wel dat hij jou pijn heeft gedaan en dat hij het ook bij haar kan doen? Zoals ik al zei, niet erg slim van haar...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!