• ik had vandaag zes lesuren die uitvielen! Ik had alleen ff het 4e uur Engels en toen mocht ik weer naar huis!
    Hebben jullie wel eens zoveel uitval gehad?(krul)


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Wij mogen niet naar huis als we uitval hebben, wij moeten dan in de studiezaal gaan zitten ..


    Save me from myself.

    Mijn meeste uitval was toen alle leraren naar Rome en Limburg waren, die dag hadden we toen 1 uur les, maar toen is er nog een blokuur gym bij geplakt...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    yup afgelope vrijdag eerste twee uren vrij had ik twee uren handel en blijkt dat ik ook nog laatste uren vrij had. paar van mijn klas waren voor jan lul naar school gekomen


    ''We’ve all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That’s who we really are.

    Ruocco schreef:
    Ja zo vaak :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wauw! :'D
    Ik heb wel een keer maar twee lesuren gehad.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb morgen laatste 2 uur uitval + pauze uitval, en ook nog 40 minuten rooster.
    Dus dan ben ik voor 12 uur weer thuis (;


    Me so good.

    Ja, nu, de laatste drie weken. Morgen heb ik eigenlijk vier tussenuren achter elkaar en dan nog één uurtje les, maar daar ga ik dan niet heen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb morgen het 1e uur vrij, het 3 uur vrij en de laatste 2 uur vrij, ik ben dus om 1 uur uit en heb 3 uur les. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wij hadden in de brugklas altijd het 1e uur uitval, omdat onze domme lerares levensbeschouwing altijd ziek was. Maar die liet niks weten dus kwamen we altijd voor niks naar school.


    Have you ever been alone in a crowded room?