• De stelling van vandaag luidt:
    Overdag moeten er minder programma's met grof taalgebruik, seks, etc. worden uitgezonden op tv.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Carcass schreef:
    Eens, bewaar dat maar voor na de late uurtjes.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    nerveus schreef:
    Mee eens, want kinderen kijken daarnaar, dat kan niet altijd goed zijn voor de ontwikkeling, omdat ze dan dingen gaan overnemen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eens, want het is niet goed want dan gaan ze het zelf zeggen,
    maar ook oneens, wat het kan ze wel wat leren.


    Food.

    Kikkeli schreef:
    Eens, want s'middags kijk ik nooit TV en ik wil dat niet missen hehe.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    100% mee eens. :Y)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Mee eens.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oneens. Eigen verantwoordelijkheid, en kinderen krijgen er toch wel mee te maken, of ze nou willen of niet. Altijd zal er wel -minstens 1, vaak meerderen- een kind op school zijn die aan het schelden en aan het doen is. Op de middelbare school, straat e.d. zie je niet anders. Seks kom je ook overal tegen, of kinderen die link altijd leggen is maar de vraag. Ook over seks wordt gewoon normaal gesproken, (lees middelbare school, op straat enz enz.) dit valt niet tegen te houden. Ook hier wordt mee gescholden en gedaan.
    Al deze dingen vallen niet te ontlopen, hoe graag sommigen ook zouden willen. Ze zullen er toch mee moeten leren leven, of mensen het nou prettig vinden of niet.


    Bad decisions make good stories.

    Ach wat maakt het in deze tijd nog uit;)

    Als ze het niet van tv leren, dan leren ze het wel van straat of de
    computer:Y)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    ROSEISHOT schreef:
    Geen idee.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Carcass schreef:
    Eens, bewaar dat maar voor na de late uurtjes.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ja, er zijn nog altijd kleien kinderen die ook tv kijken.


    Save me from myself.

    shadowsalyer schreef:
    Is al wetgeving over, programma's ongeschikt voor kinderen mogen niet voor 8 uur worden uitgezonden, programma's/reclame met bloot zelfs niet voor middernacht of 1 uur 's nachts. Dan is het verder vooral zaak van de ouders om kinderen ervan af te houden, oneens dus.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Carcass schreef:
    Eens, bewaar dat maar voor na de late uurtjes.



    dat geld ook voor de radio ik hoorde laats een reclame over condooms en iemand die het deed(cat) om 3 uur 's middags ik denk niet dat dat geschikt is voor kleine kinderen(cat)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    nerveus schreef:
    Mee eens, want kinderen kijken daarnaar, dat kan niet altijd goed zijn voor de ontwikkeling, omdat ze dan dingen gaan overnemen.


    I´m nothing special.

    Mee eens ik wil neit dat mensen mijn trauma meekrijgen:|
    Ik zat te zappen en opeens komt er omaseks lang 0_^


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'