• De stelling van vandaag luidt:
    Overdag moeten er minder programma's met grof taalgebruik, seks, etc. worden uitgezonden op tv.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    shadowsalyer schreef:
    Is al wetgeving over, programma's ongeschikt voor kinderen mogen niet voor 8 uur worden uitgezonden, programma's/reclame met bloot zelfs niet voor middernacht of 1 uur 's nachts. Dan is het verder vooral zaak van de ouders om kinderen ervan af te houden, oneens dus.


    Overdag zijn er zat progromma's met ranzige dingen hoor :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Trouwens, dit is mijn stelling. Hoezee. Lol.
    Ikzelf heb er wel; last van o-o
    Denk je mooie film te zien; BOEM Seks.
    Zonder waarschuwing, gewoon 's middags..
    Of ik zit lekker te zappen en kom voorbij
    die groe shit Ö Echt gek wordt ik ervan


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eens. verder geen mening.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Eens, er zijn veel kinderen die dan tv kijken...


    This is me.

    Een woord: eens.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja, ik denk het wel. Maar aan de andere kant, horen kinderen ook weer genoeg van mensen om hen heen.
    Mijn ex-bff zat vroeger op de crèche, en daar had iemand 1 keer shit gezegd, en de 2 volgende maanden was alles shit. Shitkat, shittuin, noem maar op. (Ze was toen 3)

    Nee. 'T valt wel mee, en dan kijk je toch een ander net ;D?

    Knijster schreef:
    Dat doen ze toch al? Programma's zoals "oh oh oh" en jensen komen ook pas na half tien op de tv. Verder, hadden we ooit op school ook de discussie gehad over te sexy videoclips, en dat dat ook later op moet zal komen. Daar was ik het dus niet mee eens, Als je als ouder niet wil dat je kind dit soort dingen ziet, zal je op je kind moeten letten, en er voor zorgen dat hij of zij braaf nickelodeon en disney XD blijft kijken.


    Weet je hoeveel geweld er in dat soort kinderprogramma's zit? Das niet normaal meer joh...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mee eens, het is niet goed voor die kindjes.


    Destroy what destroys you.

    van seks wel maar van grof taal... sommige vinden het wel grappig!
    maar te veel is ook niet goed. dus kan eigenlijk ni kieze!


    wa is da : signature

    Oneens, als je het niet wilt zien dan kan je kijken naar de waarschuwingen die vooraf door kijkwijzer worden gegeven.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    eens.
    ik wil geen trauma's krijgen van zappen

    Socrates schreef:
    Oneens, als je het niet wilt zien dan kan je kijken naar de waarschuwingen die vooraf door kijkwijzer worden gegeven.


    Soms staat die waarschuwing er niet en komt er wel werkelijk seks in voor :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    oneens


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Eens


    Live Like There's No Tomorrow ♥