• De stelling van vandaag luidt:
    Overdag moeten er minder programma's met grof taalgebruik, seks, etc. worden uitgezonden op tv.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    MONSTERBEAR schreef:
    Hm.. misschien wel ja.


    We accept the love we think we deserve.

    Oneens.
    De ouders zijn verantwoordelijk voor het kind. Kinderen onder de 12 jaar zitten vaak niet alleen thuis, dus dan kan een oppas of de ouders daar makkelijk op letten. En de wat oudere kinderen die leren het wel op straat of op school. Onze lerares van Nederlands laat kinderen tijden de kwts (zegmaar zelfstandige werkuren) iets schrijven als ze niets mee hebben om aan te werken. En dan was er zo iemand uit de eerste klas die schreef in het verhaal dat ze 'knetterstoned' van de wiet werden en dat de hoofdpersoon een overdosis aan XTC had. Nou sorry hoor, maar dat soort dingen hoor ik voor 8 uur 's avonds niet op tv.


    To live would be an awfully big adventure

    Eens


    Alons-y!

    jah, daar heb je gelijk mee^.^


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Carcass schreef:
    Eens, bewaar dat maar voor na de late uurtjes.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Eens
    Kleine kinderen zappen altijd veel en als die dat zien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Who cares? En als mensen het zó erg vinden, dan moeten ze maar hun kinderen andere programma's etc. laten kijken.


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    Eens, je moet sommige kinderen maar eens bezig horen! Het is echt overdreven


    Love? No. I prefer cats.

    nerveus schreef:
    Mee eens, want kinderen kijken daarnaar, dat kan niet altijd goed zijn voor de ontwikkeling, omdat ze dan dingen gaan overnemen.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Oneens,die zie je niet als die kinderen kijken,en als je het niet ken snap je het niet dus kan je het zien.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eens.

    nerveus schreef:
    Mee eens, want kinderen kijken daarnaar, dat kan niet altijd goed zijn voor de ontwikkeling, omdat ze dan dingen gaan overnemen.


    Ieder meisje is van binnen wel een bitch.

    Volgens mij is het overdag alleen maar stomme verkooptv en ik denk niet dat ze daar vloeken x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Eens, mijn zusje heeft het ooit stiekem gekeken, echt erg... o.O

    Marshmellow schreef:
    Volgens mij is het overdag alleen maar stomme verkooptv en ik denk niet dat ze daar vloeken x'D


    Ja,, ik heb nog nooit van die dingen overdag gezien, ik zie dan alleen maar reclame enzo, verkooptv zoalsjij het noemt ;p