• Ik kijk in de ochtend altijd tmf wakeup en daar kwam een week geleden bijna elke dag P!nk - Fuckin' Perfect op. Nu dacht ik, ik ga 'm eens luisteren op Youtube en ik vind die clip opzich best mooi gemaakt, daarom keek ik die. Alleen ik zag toch iets wat ze er bij TMF hadden uitgeknipt en ik schrok best wel.
    Ga naar 2:39


    *insert philosophical cringe expression here*

    KirstenSnaps schreef:
    Ik snap wel dat ze het eruit knippen, al vind ik het zelf niet rampzalig schokkend ofzo. Ik vind de clip en het verhaal erachter wel ontzettend mooi!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Was me niet opgevallen...
    Ik snap wel dat ze het er uitknippen, maar wel een beetje overdreven...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik vind dat echt zielig!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Carcass schreef:
    Best vaak gezien ja, en het blijft eng :l


    effort never betrays you

    Wauw, dat had ik ook nog niet gezien. Ik vind het echt een prachtig liedje en geweldig clipje! Maar idd wel lichtjes schokerend.


    Terug naar de veiligheid!

    Oh damn.
    Ik vind die clip sowieso mooi, en het liedje ook.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Stekelenburg schreef:
    Juist omdat het zo schokkend is en de harde werkelijkheid, vind ik eigenlijk dat ze het erin hadden moeten laten.

    Ik bedoel, hallo, halfnaakte meisjes zijn wel heel normaal geowrden, maar zoiets mag ineens neit uitgezonden worden omdat het te confronterend is..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bij het deeltje dat ze op die jongen zit, lach ik altijd om haar onschuldige gezichtje :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jacker schreef:
    Dat had ik al gezien. De volledige videoclip is ook meer dan vier minuten...


    None but ourselves can free our minds.

    Stekelenburg schreef:
    Juist omdat het zo schokkend is en de harde werkelijkheid, vind ik eigenlijk dat ze het erin hadden moeten laten.

    Ik bedoel, hallo, halfnaakte meisjes zijn wel heel normaal geowrden, maar zoiets mag ineens neit uitgezonden worden omdat het te confronterend is..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    KirstenSnaps schreef:
    Ik snap wel dat ze het eruit knippen, al vind ik het zelf niet rampzalig schokkend ofzo. Ik vind de clip en het verhaal erachter wel ontzettend mooi!


    I am an idiot, I move.

    Jacker schreef:
    Dat had ik al gezien. De volledige videoclip is ook meer dan vier minuten...


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik had deze al gezien voor de TMF versie en ik vond het ook best heftig ja. Was trouwens blij dat ze het eruit knipten D:

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 22:07 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, I know.
    Ook als ze met het mes in 'r arm gaat, brrr.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Daarom is het er ook uitgehaald


    "Ignite, my love. Ignite."