Ik kijk in de ochtend altijd tmf wakeup en daar kwam een week geleden bijna elke dag P!nk - Fuckin' Perfect op. Nu dacht ik, ik ga 'm eens luisteren op Youtube en ik vind die clip opzich best mooi gemaakt, daarom keek ik die. Alleen ik zag toch iets wat ze er bij TMF hadden uitgeknipt en ik schrok best wel. *insert philosophical cringe expression here*
Ga naar 2:39
-
23 maart 2011 - 22:5324 maart 2011 - 19:07
KirstenSnaps schreef:
Ik snap wel dat ze het eruit knippen, al vind ik het zelf niet rampzalig schokkend ofzo. Ik vind de clip en het verhaal erachter wel ontzettend mooi!Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
24 maart 2011 - 19:09Was me niet opgevallen...
Ik snap wel dat ze het er uitknippen, maar wel een beetje overdreven...Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.
24 maart 2011 - 19:12Ik vind dat echt zielig!
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
24 maart 2011 - 19:1224 maart 2011 - 19:12Wauw, dat had ik ook nog niet gezien. Ik vind het echt een prachtig liedje en geweldig clipje! Maar idd wel lichtjes schokerend.
Terug naar de veiligheid!
24 maart 2011 - 19:14Oh damn.
Ik vind die clip sowieso mooi, en het liedje ook.Crush crush you're my sugar rush. ~ <333
24 maart 2011 - 19:23Stekelenburg schreef:
Juist omdat het zo schokkend is en de harde werkelijkheid, vind ik eigenlijk dat ze het erin hadden moeten laten.
Ik bedoel, hallo, halfnaakte meisjes zijn wel heel normaal geowrden, maar zoiets mag ineens neit uitgezonden worden omdat het te confronterend is..'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
24 maart 2011 - 19:24Bij het deeltje dat ze op die jongen zit, lach ik altijd om haar onschuldige gezichtje :'D
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.
24 maart 2011 - 19:28Jacker schreef:
Dat had ik al gezien. De volledige videoclip is ook meer dan vier minuten...None but ourselves can free our minds.
24 maart 2011 - 21:15Stekelenburg schreef:
Juist omdat het zo schokkend is en de harde werkelijkheid, vind ik eigenlijk dat ze het erin hadden moeten laten.
Ik bedoel, hallo, halfnaakte meisjes zijn wel heel normaal geowrden, maar zoiets mag ineens neit uitgezonden worden omdat het te confronterend is..I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
24 maart 2011 - 21:16KirstenSnaps schreef:
Ik snap wel dat ze het eruit knippen, al vind ik het zelf niet rampzalig schokkend ofzo. Ik vind de clip en het verhaal erachter wel ontzettend mooi!I am an idiot, I move.
24 maart 2011 - 22:01Jacker schreef:
Dat had ik al gezien. De volledige videoclip is ook meer dan vier minuten...So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
24 maart 2011 - 22:07Ik had deze al gezien voor de TMF versie en ik vond het ook best heftig ja. Was trouwens blij dat ze het eruit knipten
[ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 22:07 ]
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
24 maart 2011 - 22:15Ja, I know.
Ook als ze met het mes in 'r arm gaat, brrr.You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
24 maart 2011 - 22:16Daarom is het er ook uitgehaald
"Ignite, my love. Ignite."